Accepterad marcus1432 | Ban överklagan [niklass0n_12FN]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

marcus1432

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Användarnamn: marcus1432

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198302661194/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: den GRAnd3_v1rg1N

Vad är din discord tagg? marcus1432#4611

Vem var det som bannade dig? Oliwer

Hur lång tid var din ban? 15 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? copbait, samt snor tjänstefordon

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? De tyckte väl att jag copbaita, men det gjorde jag inte. Jag körde också runt i en mekonomen bil, jag visste inte att det klassades som ett tjänstefordon.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde runt i en stulen mekonomen-bil när jag krockade. Eftersom att min bil höll på att gå sönder letade jag efter ett ställe där man kan fixa den. Den första spelaren jag såg var en polis. Därför gick jag fram till polisen och frågade var jag kunde fixa bilen. Polisen började säga att jag hade stulit bilen (som jag hade) och när jag frågade polisen hur han visste att den var stulen sa han att han hade pratat med min chef. Jag frågade då polisen vad min chef heter och han sa att han inte visste. Då räckte jag långfingrtet till polisen och började köra därifrån.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att copbaiting delen är fel eftersom att jag inte ville göra polisen sur eller något liknande skojade bara runt. Köra med tjänstefordon är mitt fel, jag visste inte att mekonomen bilar klassades som tjänstefordon.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag körde runt i en ambulans direkt när jag började spela här, därför vet jag att jag inte får köra runt i tjänstefordon. Jag trodde att endast ambulans, polis och securitas bilar klassades som tjänstefordon. Jag lärde mig från min förra ban att jag inte får ta tjänstefordon.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde ha undvikit att ta mekonomen bilen och varit trvevligare mot polisen,

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att jag inte får köra i mekonomen-bilar och att jag ska vara trevligare mot polisen.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka