Nekad Marcus W. | Medlem ansökning [ackeking] (grisen15)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Marcus W.

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Electral/

Vad är ditt namn i verkligheten? Marcus

Vad är ditt discord namn? Electral#0001

Vad är ditt födelsedatum? 16 Oktober 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Marcus Williams. Likt mit riktiga namn som både inkluderar Marcus och mitt mellannamn William. Marcus Williams är en karaktär som jag skapade när jag bestämmde mig för att spela på svenska sevrar. Min karaktär har en lång, lång historia som börjar vid 1985, Englad. Marcus Williams är en svensk medborgare, född och uppväxt i England, London. Marcus har en svensk familj, med en svensk mamma fast en engelsk pappa. Han har gått i skola i england, arbetat i England och spenderat nästan hälften av hans liv i England. Marcus Williams har som sagt en svensk bakgrund och på grund av det har han tvingats att lära sig svenska för att kommunicera med sin mamma. Marcus var alltid den tysta i klassen, den hårda arbetaren och den som aldrig gav upp. Frågor man vem som helst som känner Marcus kommer de att säga exakt samma sak, Marcus är en hård arbetare och en snäll person. Det finns något som ingen visste om Marcus dock. Han spenderade en lång period av hans tid med stora drömmar. Drömmar om att bli en Polis, men i England var det för mycket politik inblandad i jobbet. Marcus bestämmde sig för att flytta till Sverige vid 19 års åldern. Han gick igenom Polisens grundutbildning och flyttade till en helt ny stad som kallades för Avail Roleplay. Efter hårt arbete jobbade han upp sig till Länspolismästare för det landstinget som han arbetade inom. Sedan dess har hans mål endast att nå toppen och bli Rikspolischefen för hela Sverige. Marcus flyttade iväg från Staden Avail och anländer nu till en ny stad för att utveckla sin historia och för att hitta ett nytt hem.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Personligen vill jag just bli Medlem på Unive på grund av alla positiva rykten som jag har hört om själva servern. Som någon med mer än 2,4000 timmar på spelet söker jag efter en stad där de är profesionella och mogna, en sådan stad är svårt att hitta. Själv har jag inte varit i Unive länge men försökt att ta mig in flera gånger, jag tror att det faktiskt är dags för mig att komma till en plats där jag kan möte nya, trevliga, och mogna personer och känna mig hemma. Efter en lång period av undersökning både av amerikanska och svenska städer bestämmde jag mig att söka till Unives medlemskap, huvudligen på grund av hur mogna alla spelare verkar att vara. Jag tror också själv att jag kan utveckla min rp: nivå under min tid här på Unive och att jag kan utveckla min sociala förmåga vid Unive och det är precis därför jag ansöker till medlemskap vid servern.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Som jag skrev i svaret innan denna fråga så har Unive en väldigt stor spelarbas, detta är självklart på grund av Unives intressante arbete när det kommer både till utvecklingen av scripts, staff arbetet, och framförallt personerna i själva servern. Det som gör mig mest intresserad av just Unive är nog personerna och hur många människor som man kan lära sig känna i denna staden.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive genom FiveM's egna applikation. Det var inte svårt då Unive hade en stor spelarbas och stod ut från alla andra svenska städer.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Målet med mitt rollspel är att vara mogen och jobba mig uppåt inom Polisens yrke. Jag vill också ta intresse i andra yrken där min rp:nivå kan utvecklas.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Det största målet jag har på Unive är nog att kunna känna mig hemma och lära känna många vid staden. Det är alltid roligt att träffa nya personer och det är just därför Unive är en plats där jag kan finna mig hemma.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Negativt, inte till stor del.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka