Accepterad Marcus vall | Medlem ansökning [Boogy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

! 𝕽8#2632

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198985125673/

Vad är ditt namn i verkligheten? Ludwig

Vad är ditt discord namn? ! 𝕽8#2632

Vad är ditt födelsedatum? 20 Februari 2008

Berätta om din karaktär. Hej, min karaktär heter Marcus vall och han är 27 år gammal (född 1995) gillar att vara med vänner och har ett stort intresse över olika sorts bilar. När jag var 9 år och gick mellanstadiet blev han mobbad för att hans föräldrar inte hade råd att köpa fina kläder som alla andra i hans klass hade. När jag precis hade börjat 6:an så bytte Marcus till en annan skola. På den nya skolan träffade han flera olika kompisar och dom alla hade samma intressen. När det var dags att börja högstadiet så träffade han mer och mer kompisar och började vara ute på kvällarna och gjorde roliga saker. Helst så skulle han vilja arbeta på mekonomen då han alltid har sett upp till dom i hans liv. Han har även ett stort intresse för Volvos. Marucs lärde sig i ung ålder att baka pizza så därför gillar han att baka pizza. Marcus söker nya roliga pizzeria vänner som han kan skratta och stötta och bli stöttad av också.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag kommer att bidra med riktigt bra rp på servern. Jag kommer alltid att göra mitt bästa för att förstärka rpn på servern. Jag vet hur man rpar på ett bra sätt och vet hur man beter sig. jag tycker att jag är väldigt bra på att göra scenarion. Jag kommer att göra så att det blir roligt för alla på unive och inte göra så att någon blir ledsen

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att vara så aktiv som möjligt och kommer att göra så bra scenarion som möjligt och göra så att det blir roligt för båda parterna.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte spelar för att bara jag ska vinna utan att man ska göra det roligt för alla i scenariot och inte bara vinna varenda scenario jag gör. Man ska låta den andra i scenariot låta vinna ibland.

Hur hittade du Unive? Min kompis visade unive till mig och jag tyckte att det såg roligt utt så jag började att spela

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka