Dubbelpost Marcus Biörk | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lil Mackish

Icke Medlem
Meddelanden
201
Reaction score
4
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198807353694/

Vad är ditt namn i verkligheten? Marcus Biörk

Vad är ditt discord namn? Lil Mackan#4566

Vad är ditt födelsedatum? 14 December 2004

Berätta om din karaktär. min gubbe är en man som heter Bobby Aleksandrovic han är 25 år, brunhårig han har skäggstubb och gillar att klä sig i ett lite mer streetwear stil. han är kille på ungefär 186 cm lång. hans dröm är att joina ett gäng för han vill känna sig del av en större familj eller jobba på ett bilbolag. heter Han har en bror som heter Adam, Mamma Carina Pappa Stefan. han kommer från en liten by utanför södertälje som heter Nöttesta där han växte upp med lite bråk och stök här och där
när han var 15 hamnade han i sitt första slagsmål med en äldre kille men det gick bra han vann fighten . genom hans liv har han till och från haft problem med polisen då han har varit gängmedlem hans mål är att en dag bli en av dom högre uppsatta i ett gäng en av hans största motivationen i livet är hans bror utan han skulle han inte var där han är idag
hans favorit fordon är motorcykel för den är snabb och smidig och lätt att ta sig fram med han är en kille som har haft problem med polisen tidigare eftersom han begått brott mot vapenlagen och innehav av narkotika. han gillar att åka hoj och tjäna snabba pengar genom sina kunder. Bobby har ett lätt beroende för att röka han röker ungefär två paket i veckan.Bobby är snäll och rolig han försöker att alltid ligga lite loki för kundernas skull. Bobby är en nattuggla vilket innebär att han helst är ute på natten då han har en mindre riska att polisen tar han när han begår något eventuellt brott. hans hobbys är att gymma och han älskar att spela basket hans dröm är att gå till NBA. Bobby älskar att äta kycklingtallrik med pommes.

Varför ska just du bli whitelistad? jag är en seriös rp kille som letar efter en bra server, jag kan alla grund regler. jag använder mig utav sunt förnuft i alla situationer. jag repar inte för makt och pengar utan det jag letar efter i en server är att få bra rp ov roliga scenarion med andra spelare. jag vill också lära känna så många om jag kan för att få mycket kontakter på servern. jag har runt 700 timmar på fivem. jag kommer bidra med roliga och bra scenarion och en go stämning runt mig

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? det verkar som en bar server och framförallt har ni en väldigt bra spelar bas, mycket roliga event och ett schyst och hjälpsamt Staff/Support team

Hur hittade du Unive? ag har många kompisar som rpar på servern och jag känner många jag rpat med tidigare som är på servern så genom dom hittade jag hit

Vad har du för mål med ditt rollspel? att få mycket kompisar, roliga scenarion, ett bra jobb och att ha kul men att inte lalla

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej ingen

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka