Accepterad Marcus Andersson | Medlem ansökning [Mex]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Marcus Andersson

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199141099052/

Vad är ditt namn i verkligheten? Leo

Vad är ditt discord namn? Zetex#8011

Vad är ditt födelsedatum? 11 April 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Marcus Andersson och är föd 2002. när han var bara 7 så en dag ramlade hans pappa bara ihop när han laga mat då sprang Marcus och ringde ambulans och när ambulansen hade kommit så ringde han sin mamma och berätta vad som hade hänt och hans mamma kom hem direkt när hon kom hem så plocka hon upp Marcus och dem åkte direkt till sjukhuset och när de kom fram och frågade doktorn hur han mår så sa de att han redan hade got bort. och efter det så varje dag när hans mamma lämna han på skolan så väntade han på att hans mamma skulle åka när hon åkte så struntade han i skolan och bara kollade på sin mobil hela dagarna detta höll på i 2 år en började han hänga med kompisar istället det var det ända han tyckte var roligt.
och 1 år senare så började han gå i skolan igen och jobbade så hårt han kunde för att komma ikapp alla andra sen började det gå bra för han när han gick ur högstadiet så var han den bästa i sin klass och samma sak i gymnasiet när han blev vuxen så började han jobba som mekaniker och det var det han ville jobba som han behövde inte jobba så mycket när han jobbade som det så då kunde han vara med sina vänner och ha det gött. för det han gillade mest var att vara med sina vänner.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag tycker att jag ska bli medlem för att jag har varit medlem på unive innan och jag spelade i typ 9 månader då jag lämnade för jag tog en paus men nu är jag tillbaka till mitt hem det är därför jag tycker att jag ska bli medlem . jag har också bra rp nivå och kan bidra till en högre rp nivå runt omkring mig.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med en hög rp nivå och jag har rpat i typ 1år så jag har rätt mycket kunskaper runt rpn jag har ju en hög rp och jag kommer var snäll mot alla men i iallafall jag kommer också vilja höja min rp på vägen med alla runt omkring mig

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? om vi säger att jag kidnappar någon så istället för att bara döda dem och kalla de saker så kan jag dra ut på det och låta dem ha en skans att prata sig ur situationen.

Hur hittade du Unive? jag hittade unive genom vänner som rekommendera unive till mig jag såg också på Youtube där folk körde unive.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka