Accepterad Marcus Andersson | Medlem ansökning [Fadi151x]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Marcus Andersson

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Leo

Vad är ditt discord namn? zetex#7097

Vad är ditt födelsedatum? 1 November 2023

Berätta om din karaktär. Jag heter Marcus Andersson jag är född 2002. När jag var liten så var jag en unge som gillade skolan och det bästa med skolan var såklart idrotten men jag älskade också matte. Och alla raster som vi hade spelade jag fotboll för att det var något av det bästa jag vet. Efter skolan så hade jag det ganska tråkigt men det jag såg fram emot var alltid fotbollsträningarna för där kunde man alltid vara sig själv och ha roligt med alla kompisar. Efter träningen så kommer man ju hem duschar kanske äter sen satte jag mig nästan alltid och gibbade men någon kompis eller om ingen var online kollade jag Youtube. Och när jag började i högstadiet så fortsatte allt som det var. Men när jag började i gymnasiet så slutade jag tycka fotboll var roligt så jag började gymma istället för jag ville vara i form för att det jag plugga till var polis. Och som sagt när jag var liten gillade jag ju alltid skolan och det har fortsatt hela vägen till gymnasiet. Nu har jag gått ut ur gymnasiet och söker jobb hos Securitas som en början sen kommer jag att söka till polis. men just nu är jag ju arbetslös så det jag gör nu är att jag är med vänner som är poliser och så för att jag vll lära mig så mycket jag kan innan jag börjar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en hög rp nivå, Många roliga scenarion med mina kompisar men också de jag möter på vägen till att bli en ännu bättre rp are. jag kan också bidra med väldigt mycket positivitet till alla andra på servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man spelar så att sin mot partner går i vinst/ att man gör så att motpartnern gynnas av scenariot

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag har läst igenom reglerna och jag förstår de. jag har spelat på unive i flera år så jag har bra koll på reglerna. VDM= det står för Vehicle Deathmatch innebär att man använder ett fordon som ett vapen. Metagaming det står för att man andvänder information från ooc ingame. Copbait vilket står för att man försöker få polisens uppmärksamhet ett exempel är att man gör donats framför en polis RDM som står för Randome dethmatch och det betyder att man bara går och dödar någon utan anledning

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja, som sagt har jag kört rp i flera år och det har gjort att jag har en ganska hög rp nivå

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Tillbaka