Accepterad Marcu | Medlem ansökning [Nordquist]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Marcu

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199005672614/

Vad är ditt namn i verkligheten? Alex

Vad är ditt discord namn? alek mina siffror är #6326

Vad är ditt födelsedatum? 2 November 2007

Berätta om din karaktär. Marco kommer från Göteborg men nu bor jag i Rävlanda. Marcu är 25 år. Marcu har 3 olika känslor rädsla glad nervös. Marcu har och så intressen djur bilar lastbilar båtar och motor cross flygplan. hans favorit mat är pizza och hamburgare. hans dröm jobb är att vara polis men nu jobbar Marcu med att vara reporter Marcu går till jobbet kl 08:00 sedan tar Marcu sin frukost rast vid kl 09:05 sedan tar han sin lunch vid 12:05 den slutar 13:05 sedan går han hem vid kl 18:00 och sedan ärter han sin middag kl 19:00 och sedan går han ut och är med vener och har roligt sedan går han hem och läger sig vid 23:00 och så vaknar han 05:00 går han och äter frukost vid 05:30. tidigare så jobbade Marcu med post nord och Marcu fick väldigt lite lön på 1000 sek därför byte Marcu till reporter för att kunna få bättre lön på 3000 sek i stället för 1000 sek. han har rest till olika länder och sätt mycket men nu har Marcu tänkt att varva ner och stanna i Rävlanda och inte resa så mycke

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag tycker att jag bodde bli medlem/whitelist för att jag hjälper andra spelar som har små problem som jag kanske kan hjälpa till med och så jag kan bli krim eller polis eller något anat och sen kanske server vakt om jag får de som uppgift

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Sveriges största server och skönt folk inne. Och de lagar typ aldrig och det är sköna staffs inne hela tiden

Hur hittade du Unive? jag hade några kompisar som spelade på e r server och dom sa att den var bra så jag prova den och då fastna jag för eran server

Vad har du för mål med ditt rollspel? bara ha kul med kompisar och träffa folk och snacka

Vad har du som mål att uppnå på Unive? bli bra på spelet och utmana mig och ha kull med kompisar

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej jag spelar bara på unive för tillfället

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jag fattar de

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka