Accepterad Marcon | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

torpeden0

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Marcon

Vad är ditt discord namn? marcon88

Vad är ditt födelsedatum? 25 April 1990

Berätta om din karaktär. Min karaktärs namn är Marcon!
Marcon är 25 år gammal samt i grund och botten från Irak som sedan flyttade från Irak till Sverige. Anledningen till detta var på grund utav att Marcon hade ställt till med mycket trubbel där han växte upp och Marcon och hans familj var helt enkelt tvungna till att flytta därifrån för ett bättre och tryggare liv. Marcon har alltid haft ett väldigt stort intresse när det kommer till bilar samt försäljning utav bilar. Tyvärr så var Marcons familj väldigt fattig när han var liten och Marcons dröm var att öppna upp en Bilfirma när han var stor hans dröm var även att han endast skulle ha sportbilar ståendes i bilhallen. Marcon är idag 25 år gammal och driver en väldigt stor och känd bilfirma. Dock så är Marcon inte nöjd där utan han vill utvecklas hela tiden. Hur är Marcon som person? Jo Marcon är väldigt känslig när det kommer till familj men på utsidan och till andra personer så är han väldigt kall.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med ett bra rollspel försöka efterlikna verkligheten som möjligt samt rollspela för båda parterna i ett scenario. Det viktiga i ett scenario är inte att man ska vinna utan det ska vara roligt att rollspela för båda parterna.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man inte endast ska spela för att vinna ett scenario utan man ska spela för bådas skull båda parterna ska känna att det är roligt att rollspela. Det viktiga är inte att vinna scenariot utan att leverera bra rollspel.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Självklart så har jag läst alla serverns regler både IC samt OOC och fått en god kännedom om dom. Några exempel på regler är till exempel VDM vilket står för Vehicle Death Match och det betyder att man inte under några omständigheter får döda eller skada någon med sitt fordon. Sedan har vi ett väldigt bra exempel på en regel och det är Suntförnuft, som innebär att man ska tänka verklighetsbaserat och rollspels utifrån verkligheten.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Japp jag har rollspelat i över 2 års tid fast på andra svenska servrar. Jag har fullständigt koll på läget iallafall!

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Inte något som jag kan komma på just nu i nuläget skulle det vara något som behövs så är det bara att säga till!

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju, välkommen till Unive!

Din Medlemskaps ansökan har Godkänts.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka