Accepterad Marciano | Medlem ansökning [Ben]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Marciano

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? William

Vad är ditt discord namn? Marciano#8021

Vad är ditt födelsedatum? 15 Januari 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Ronny rulltårta och är 27 år gammal. Ronny överviktig och riktigt lökig, han luktar hela tiden och har ingen flickvän eller pojkvän. Inga barn liksom. På hans fritid gillar att utforska restauranger som befinner sig I närområdet och även träna på att skjuta skarpt och jaga. Träna hatar han eftersom att det är slöseri med tid och även väldigt tråkigt. Ronny är Hel svensk och är ungefär vid 184 längden. Hans favorit färg är lila och ljusrosa. Han pluggade i Göteborg och gick även i skolan där. Hela hans uppväxt var även i gbg och han blev mobbad pågrund av hans övervikt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bättre och roligare rp som är ändå på en bra realistisk nivå. Utdragna scenario är roliga och att vinna är inte allt, förlora scenarion kan också vara roligt så länge det händer saker i det. Jag kan alla /me och /sme. Har rpat i ungefär 1 år.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska spela för både parternas sida. Alltså inte löka och alltid försöka vinna. Det är rp, det ska vara roliga och utsträckta scenario som är roliga att rpa på.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive av en vän som rekommenderade er och ville att jag skulle testa det. Och jag gillade verkligen det, varför jag söker medlem är ju för att jag vill kunna hjälpa till ännu mer och att kunna få all tillgång till spelet.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka