Accepterad Marc100 | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Marc100

Medlem
Meddelanden
37
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Arvid

Vad är ditt discord namn? Rymlig

Vad är ditt födelsedatum? 7 December 2008

Berätta om din karaktär. Han heter Marc Nugzo, en ung man med ett förflutet som sträcker sig från den fina kulturen i Kongo till de
Kriminella gatorna i Sverige. Hans historia började i en liten by i Kongo där han kunde språket bra och va bra och omtyckt i skolan men Marc hade ett kraftigt humör där han blev arg enkelt och strävade efter mycket pengar. När han bara var tolv år gammal förändrades hans liv drastiskt. På grund av omständigheter och fattigdom, utan hans kontroll tvingades han att lämna sitt hemland och ge sig ut på en lång och farlig resa mot Sverige. Det var en resa av faror och svårigheter, men Marc lyckades överleva och kom till slut fram till sitt nya hemland i Sverige. I Sverige möttes han av en främmande kultur och ett annorlunda sätt att leva. Marc kämpade för att anpassa sig till sitt nya liv och sin nya omgivning. Han gick i skolan och försökte lära sig det svenska språket, men det var inte lätt. Han kände sig alltid som en främling, en utomstående som aldrig riktigt passade in. I skolan vile Marc läsa till bil mekaniker eftersom han har ett stort intresse för bilar och olika sortens fordon. Som tonåring började Marc dras till de felaktiga vägarna i livet. Han föll i fel sällskap och snart fann han sig själv in den världen av brott och kriminalitet. Det började med små stölder och snatterier, men snart blev det allt mer allvarligt. Marc blev en del av en lokal gäng som var involverad i allt från droghandel till rån. Och nu strävar Han efter nya möjlig och nya vänner.

Vad kan du bidra med till serverns RP? bra rp samt roliga och bra scenario, mogen rp och kommer vara mycket aktiv på servern

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att man gör beslut i sitt rollspelande som gynnar och gör scenarion roligare för båda parters. Det kan handla om att man inte ska gå för att vinna i ett scenario utan istället försöka göra beslut som gör scenarionet roligare för båda parter.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? e.x suntförnuft (suntförnuft innebär att man ska tänka som i verkligheten alltså man ska gå för realistiska saker alltså logiskt tänkande) sen har vi random death match innebär att man inte får döda någon utan anledning. och sedan vdm innebär att man använder sitt fordon som vapen.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja innan jag fick min dator så rollspelade jag väldigt mycket med mina vänner på ps4 sen långt tillbaka. jag har också kollat mycket Youtube på unive rp och har alltid velat vara med.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? eftersom jag sitter mycket inne om dagarna så är det kul att spela med andra folk och hitta nya vänner. samt har alltid velat vara med och rollspela på unive för jag har sett mycket Youtube

Vidare till muntlig intervju,
du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.
Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju,
välkommen till Unive!

Din Medlemskaps ansökan har Godkänts.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka