Nekad Marc100 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Marc100

Medlem
Meddelanden
37
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199593042493/

Ditt Hex-ID: steam:11000016152323d

Vad är din discord tagg? Rymlig

Vem var det som bannade dig? philip320 master

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-11-21 212347.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffs valde att banna mig för att jag gjorde fel, eftersom jag inte höll mig till reglerna

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Då satt jag i ett Discord Samtal och pratade med mina vänner om vilken server dom skulle gå till och dom sa "Wombat". Dom ville även ha med mig dit men jag svarade nej. då Pushade dom på mig att jag skulle följa med ändå. men jag förklarade för dom att jag har redan köpt ped och vill stanna kvar på unive. Men jag lyssnade på mina vänner ist även om jag inte ville. Jag kunde inte bara stå imot.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var ingen felaktig ban. Jag förstår exakt varför jag blev bannad och jag ångrar mig djupt. Ville aldrig att det skulle sluta såhär och jag ångrar mig sjukt mycket men samtidigt förstår också att jag gjorde fel och att jag förtjänade att bli bannad. Men hoppas nu på en andra chans.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad förut för "fearrp" och andra sake jag inte mins för att det var så länge sedan men Varje gång jag har blivit bannad har jag tagit till mig av feedbacken och gjort mitt bästa för att undvika att hamna i samma situation igen. Den här senaste händelsen är något jag verkligen ångrar, och jag inser att det var ett stort misstag.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag kunde ståt emot grupptrycket och följa reglerna, oavsett vad mina vänner sa. Istället för att följa efter dom, jag borde ha lyssnat på min egen känsla av vad som var rätt och fel. och vad jag vill och inte dom.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har verkligen lärt mig en viktig läxa. Jag förstår nu hur viktigt det är att hålla mig till reglerna, oavsett vad andra säger eller gör. Jag har också lärt mig att stå imot vad andra säger och tycker och att lyssna på mig själv. Jag har även läst om alla regler som finns.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka