Accepterad Marble786 | Whitelist ansökning [Flame]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Marble786

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198452163669/

Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver Karlsson

Vad är ditt discord namn? Ol1ver#2039

Vad är ditt födelsedatum? 6 December 2007

Berätta om din karaktär. Han heter Oliver och är 21 år gammal. Han har haft det tufft som barn när hans pappa hade ett drogmissbruk. Tyvärr för Oliver så dog han när Oliver var 12 år. Han hade aldrig träffat sin mamma och hade inte heller några syskon. Runt 12 års åldern så började Oliver att att försöka få pengar på egen hand, men han kunde inte få jobb så han jobbade åt folk för att få bara en liten slant. Han kom senare på att han inte hade ett annat val en att börja med droger som en gång i tiden dödade hans pappa. Men han tänkte inte ta det han tänkte sälja det till andra. Det gick långsamt i början för att han va rädd för att bli tagen men efter att tiden gick så insåg han att han var väldigt bra på det. Oliver höll på med droger tills han blev 20 år, därefter sökte han jobb på postnord och försökte leva ett vanligt liv.

Oliver som person själv är väldigt snäll och försöker att hjälpa alla så mycket som det går. Är nästan aldrig arg på andra, försöker att låta snäll för att inte låta kaxig.

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag kommer att bidra med bra RP och kommer att hjälpa andra genom att jobba på falck, vianor eller mekonomen. Jag vill att alla ska ha det roligt och få en bra RP känsla. Man få också mycket mer att göra om man är whitelistade och det hade varit väldigt roligt, men man kommer ändå att köra seriöst.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag tycker att denna servern är rolig men jag vill kunna ta servern och RP på en högre nivå. Ni har också väldigt bra jobb om man är whitelistad så att man verkligen får ta del av discord och severn.

Hur hittade du Unive? Min kompis sa att jag skulle pröva och det verkade kul och det var det.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill ha det roligt men ändå seriös RP med andra. Jag vill kunna känna att man är en del av samhället och kunna hjälpa det. Jag vill också kunna ha en stabil inkomst så att man inte behöver över jobba så att man kan ha lite kul ibland med sina pengar.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej, Jag spelar bara på Unive.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka