Nekad marata | Ban överklagan [Quirkz303]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

marata

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/maratatv/

Ditt Hex-ID: 11000010c736c67

Vad är din discord tagg? Marata#4693

Vem var det som bannade dig? Philip320

Hur lång tid var din ban? Bannen är 10 dagar lång och fick den för 9 dagar sedan.

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? lalla

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror jag blev bannad för att jag bröt roleplay och försökte hjälpa ut en vän som satt fast i en dörr. Jag tror staffs bannade mig för vid tidpunkten dom kom till platsen buggade gubben ur totalt och vi hamnade i polisgaraget och skrattade samt bröt vår roll

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag försökte bära ut en vän som satt fast i dörren in till ID-korts utlämningen, när jag försökte plocka upp honom buggade vi genom golvet ner i garaget hos polisen vilket jag förstår ser otroligt idiotiskt ut.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel eftersom jag inte tillkallade support eller liknande för att få hjälp med situationen men jag var helt ny till servern och förstod inte bättre då.
Jag bröt min roleplay.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har inga tidigare bans därav känns en 10dagars ban lite hårt för denna situation.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat kontakta support som får lösa situationen istället med buggen då han satt fast i dörren istället för att stå och skratta och försöka lyfta ur honom.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att vid liknande situationer ska jag inte bryta min roll utan låta en person som buggar ur eller liknande får kontakta support eller person med liknande makt som kan lösa det åt hen. Jag ska fortsätta min RP och inte lalla genom att försöka få ut honom själv och skratta. Jag tycker själv bara att 10 dagar för denna situation var lite hårt men jag förstår också att aldrig gå ur karaktär ingame igen.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka