- Meddelanden
- 63
- Reaction score
- 12
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198129814765/
Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: ABO-NIS
Vad är din discord tagg? ABO NIS#4667
Vem var det som bannade dig? Valle1
Hur lång tid var din ban? Pernament
Var är du bannad? Discord servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Bannad från discord
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Felaktigt, Vet ej varför själv.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Ingen aning
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Enligt nån av support så har jag pratat skit om servern och det har jag inte gjort för jag vet konsekvenserna och då hade jag inte skrivit denna ban överklagan. Jag blir bannad utan ens att jag får veta om det och inte ens får en chans o höra vad jag har sagt.. detta är tragiskt och fel att man håller på detta sett. Jag har inte gjort något fel. Hur kan man inte ens få en chans att höra varför och vilken anledning.
Hur många tidigare avstängningar har du? 4
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har inte begått något brott för att bli borttagen från Discord, Jag tror att det är felaktigt. Ta in mig på support så kan vi diskutera, svårare än så är det inte.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ..
Har du lärt dig någonting efter din ban? Felaktig dömd
Har du läst våra regler? Ja
Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: ABO-NIS
Vad är din discord tagg? ABO NIS#4667
Vem var det som bannade dig? Valle1
Hur lång tid var din ban? Pernament
Var är du bannad? Discord servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Bannad från discord
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Felaktigt, Vet ej varför själv.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Ingen aning
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Enligt nån av support så har jag pratat skit om servern och det har jag inte gjort för jag vet konsekvenserna och då hade jag inte skrivit denna ban överklagan. Jag blir bannad utan ens att jag får veta om det och inte ens får en chans o höra vad jag har sagt.. detta är tragiskt och fel att man håller på detta sett. Jag har inte gjort något fel. Hur kan man inte ens få en chans att höra varför och vilken anledning.
Hur många tidigare avstängningar har du? 4
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har inte begått något brott för att bli borttagen från Discord, Jag tror att det är felaktigt. Ta in mig på support så kan vi diskutera, svårare än så är det inte.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ..
Har du lärt dig någonting efter din ban? Felaktig dömd
Har du läst våra regler? Ja