Nekad Maran Nisan | Ban överklagan/Q

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Marreeeee

Icke Medlem
Meddelanden
63
Reaction score
12
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198129814765/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: ABO-NIS

Vad är din discord tagg? ABO NIS#4667

Vem var det som bannade dig? Anders Bergman

Hur lång tid var din ban? Pernament

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Pernament Blacklist

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Felaktigt, Vet ej varför själv.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag satt i support.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Vi satt och diskutera och jag frågade en person som var med i gäng om det var någon från support som hjälpte er eftersom han är med i samma gäng. Tydligen så påstår dem att jag sitter och anklagar honom. Det är felaktig och jag har rätt att fråga eftersom misstankar dyker upp såklart och jag sökte efter ett ärligt svar. Jag ville bara höra Ja/Nej. Då blev jag bannad 7 dagar tror jag från discord.

En polare diskutera detta med staffen som missuppfatta min fråga och förklara hur jag ställde frågan, då det var personer som prata mun i mun och uppfatta mig fel men jag skulle aldrig hindra eller hoppa framför staffs arbete. Vi kom fram till att det var möjligt att han hörde fel och bad mig göra en banöverklagan.

2 timmar har gått och jag forsätter med mitt rp så blir jag bannad för ''blacklist'' och jag är medveten att jag inte gjort något fel.

Sedan fanns min banöverklagan på hemsidan och godkändes sedan nekades efter ca 10 min av samma person som banna mig från discord och som godkände/neka min banöverklagan.

Så nu ligger jag mållös och vet inte vad som har hänt.

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Lootar, Rdm, Pwg men det var i början och då jag var ny på att rpa och man lär sig utav sina misstag så är det bara, ibland måste man begå misstag för att bli bättre och idag är jag en mycket bra på att rpa tycker många.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kanske inte borde ställt den frågan då det inte angår mig på riktigt men jag anser inte att det är fel att fråga någon, det kanske hade varit fel om jag frågade någon från support och då kan jag förstå.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja såklart.. det känns trist och inte vara med och rpa på multistaden.

Har du läst våra regler? Ja
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top