Accepterad Maran Nisan | Ban överklagan [Kazlick]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Marreeeee

Icke Medlem
Meddelanden
63
Reaction score
12
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198129814765/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: ABO-NIS

Vad är din discord tagg? ABO NIS#4667

Vem var det som bannade dig? Alex-Google

Hur lång tid var din ban? 7 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Grov fear rp

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att en person tog fram en kniv och jag gav honom en box.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. En person kör in i mig och efter jag har återhämtat mig så åker jag och ser till att han ska ta de lugnt i trafik och tjafs börjar, han ber mig köra in i ett garage och jag märker att han är hotfull och jag är beredd att han kan ta fram nåt vasst föremål. Exakt när jag ser hans hand nudda bakfickan märker jag att han ska ta fram nåt och jag ger han en box direkt för självförsvar såklart.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag förstår varför staffs valde att banna mig, det är enligt reglerna fear rp men från min vinkel så kände jag ett snabbt hot och var tvungen att agera snabbt med en box, det var felaktigt av mig och kommer ej hända igen.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har tagit lärdom av mina tidigare bans eftersom jag har fullföljt reglerna och som ni märker så har jag inte gjort om felen, dvs tagit ansvar och lärt mig utav mina misstag och försöker göra alltid en bra rp från min sida.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag visste att han skulle ta fram något och borde spela med för att göra det till ett bra scenario men jag agera snabbt utan att tänka och ville bara rädda mitt liv.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Absolut inte göra om det iaf, det är också ett roligt scenario fast man förlorar. Jag ber om ursäkt igen och jag hoppas ni förstår min synvinkel och att jag tagit lärdom utav dagens händelse. Tack!

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka