Maran Nisan | Ansökan till Support [Kazlick]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    2
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Marreeeee

Icke Medlem
Meddelanden
63
Reaction score
12
Vad är ditt namn i verkligheten? Maran Nissan

Vad heter du på discord? ABO NIS #4667

Ange ditt födelsedatum 1 Oktober 1998

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Varje dag, så fort jag vaknar tills det brukar bli tomt.

Berätta om dig själv Jag heter Maran och är 22 år, älskar fotboll och teater. Mitt mål i livet är att bli skådespelare och ser ett sammanhang till att rpa på denna server.

Vad skulle du göra om du blir staff? Jag skulle hjälpa servern så mycket som jag bara kan. Jag skulle vara väldigt aktiv, vara snäll mot alla. Ta det lugnt i t.ex. support då jag själv vet hur jobbigt det är när man har en support som är och skriker. Jag skulle göra staden till en högre RP nivå och göra staden till ett bättre samhälle. Jag vill också se till att folk sköter sig på staden. Jag skulle väldigt gärna göra åtgärder som skulle behövas tas om det behövs och jag skulle mer än gärna göra små uppgifter som behövs på servern.

Hur länge har du spelat på Multistaden? ca 350 timmar på 3v, minst 12 timmar om dagen.

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Multistaden? Jag vill bli support just för att jag har lätt att hjälpa folk samt att jag är snabblärd. Jag är en väldigt social person som har lätt för att möta och samtala med olika personer, tycker att det är roligt att hjälpa andra och gör alltid detta med ett gott och trevligt bemötande. Själv tycker jag att det är jobbigt när någon bryter mot regler och därför vill jag förhindra att det blir långa köer till supporten

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? Jag kan även bidra med att jag har bra uppfattning om vad som är realistiskt och vad som inte är det. Sen är det också extremt viktigt att sprida en bra energi och sprida en bra server. sena nätter då det är väldigt många som lallar inte följer reglerna då jag kommer va uppe och hjälpa till och förbättra RP i denna staden och alltid göra mitt bästa att underlätta för andra och alltid ta bra beslut och hjälpa så många som möjligt. nedskärningar på fusk och regelbrott. En annan anledning till varför jag vill bli staff är att jag har spelat på multistaden i ett bra tag nu och jag känner att jag har gjort allting och nu vill jag prova att ta ett steg längre och ansöka till staff, dock att jag är servervakt.

Har du några tidigare erfarenheter? Jag har levt på gatan och vet vad som sker och inte sker, så jag vet hur det kriminella livet fungerar.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /kick ID ANledning
/tp tpa till dinna cords
/cords= då ser du dina cords vart du är osv
/Sqlunban steamnamn
/sqlsearch steamnamn
/car [Namnet]= spawn in t.ex audi
/spec id eller steamnamn
/dv
/revive (ID)
/sqlbanoffline perm id söker upp på sqlsearch Anledning dagar

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? Ja, absolut. Har lätt att anpassa mig vid personer och och system, kan arbeta i både små och stora grupper.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? Jag spelar endast på Multistaden och kommer bara att göra det.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Att ni förtjänar en guldstjärna och att denna server är mycket bra just för äkta rp.

+rep riktigt bra på rp, du sprider mycket glädje och att du pratar alltid lugnt och höjer inte rösten om det är så att någon annan inte beter sig, så du förtjänar verkligen support enligt mig själv❤️

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka