Nekad Maran N | Ban överklagan [Frida]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Marreeeee

Icke Medlem
Meddelanden
63
Reaction score
12
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198129814765/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: ABO-NIS

Vad är din discord tagg? ABO NIS#4667

Vem var det som bannade dig? Groggen

Hur lång tid var din ban? 30 dagar (Jag valde att förlänga den men ångra mig nu)

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Kriminell utan roller

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag gick emot reglerna.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. ..

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Igår så kom jag tillbaka efter en felaktig ban och frågade om jag kunde få tillbaka mina roller och det fick jag. Idag efter mitt scenario så ber Groggen mig att komma support och han förklarade till mig att jag var kriminell utan mina roller.
Min fråga till han som tog bort mina roller är varför jag inte blir kontaktad på något sätt, åtminstone en tagg på ''ej whitelistad''

Pågrund av sånt här så är jag ytterligare bannad, helt ärligt så förstår jag inte hur sånt kan hända? Jag anser inte att jag har gjort något fel eftersom det är inte min plikt att dubbelkolla mina roller varje gång jag ska ingame.. okej oftast så brukar man sitta vid discord och scrolla lite och man kanske kan märka då att något inte stämmer men för mig så har de knappt gått en dag? Detta är tråkigt att sådant skall hända och jag kräver unban så fort som möjligt eftersom det inte är jag som har gjort något fel.

Om denna överklagan blir tydligen nekad så vill jag ha en bra förklaring till varför jag ska fortsätta vara bannad.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Lootar, pwg, fearrp.. detta var i början av min karriär. Man måste begå misstag för att lära sig.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Nej.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har inte gjort något fel.

Har du läst våra regler? Ja
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top