Antagen Maradona.Goat | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    2
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Maradona.Goat

Medlem
Meddelanden
58
Reaction score
6
Vad är ditt namn i verkligheten? Lukas

Ditt discordnamn: Maradona.Goat

Ange ditt födelsedatum 14 Juli 2009

Varför ska just du bli staff? För att jag är väldigt engagerad och tycker om att hjälpa personer. Jag anser även att det finns vissa brister i rpn som skulle kan förbättras och det vill jag hjälpa till med. Kommer kunna var aktiv när jag inte tränar. Kommer göra mycket staff arbete och ska försöka att vara aktiv i reports och sånt för att kunna hjälpa alla som är inne och rpar. Ifall någon gör fel i ett scenario så kommer jag inte banna dom förrän scenariot är över, dessutom ifall någon typ kör snabbt i stan så kommer jag inte bara banna dem direkt utan sätta mig i staff samtal och ge dem en varning och påminna om hastigheten i stan och så. Ifall dem inte lyssnar på varningen så kommer det resultera med en ban. Kommer också förklara vad dem jag bannar gör för fel och försöka göra så de ändrar sig och börjar förstå reglerna bättre eller att de börjar följa reglerna ordentlig, kommer även kunna vara aktiv på forumet och svara snabbt på ban överklagan och sådant. Dessutom har jag bara rpat som spelare och inte som staff tidigare så jag kommer då kunna se spelarnas perspektiv och då kanske vi förstår varandra bättre. För jag har varit med om att staff bara utgår att från deras perspektiv och inte i spelarens.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker att vissa jobb är för inaktiva och att det finns många kriminella som har för låg rp nivå och bara vill skotta, tycker att om det finns någon chans för mig att underlätta för alla andra staffs på unive så borde jag ta den. Plus så tycker jag att det är jätte lalligt i vissa tillfällen som när typ folk går omkring och slåss inne på meko eller håller på och skriker och inte kan bete sig. Eller när typ folk inne på sjukan inte ställer/sätter sig vid en säg utan skriker på sjukvårdaren och vill ha vård direkt. Tycker det är för lite social rp

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Vi kan specca sjukan mycket och ha koll på det och ifall vi ser att någon går fram och skriker så kan man sätta sig i staff samtal med dem och be dem att ställa sig vid en säng. Sedan kan vi specca vid gänghus och vid kriminella scenarion och ha koll på att alla regler följs. Vissa personer är lalliga allmänt och då kanske det smittar av sig på personer som inte är det egentligen, för att det kan var svårt att hålla en hög rp nivå när omgivningen har en låg rp nivå. Då kan man antingen banna dem eller ge dem en sista chans och sätta sig i staff samtal med dem.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Jag tycker det är väldigt viktigt att agera professionellt. Jag kommer var trevlig i reports och med andra staffs, kommer inte var otrevlig mot nytt folk som gör ett litet fel utan jag tycker att alla spelare på unive med hög rp nivå har någon gång också varit ny på servern och kanske inte förstått något utan då kan man hjälpa personen istället och förklara vad som är fel. Ifall et scenario blir för lalligt så kommer jag antingen skriva i ooc att sluta lalla eller sätta mig i staff samtal med dem. Ifall det är en person som lallar kan jag skriva ett privat meddelande till honom också. Inte skrika på spelar utan visa respekt när man pratar med de och inte använda sina perms till fel saker

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Nu under sommaren kommer jag såklart inte kunna vara inne hela tiden, men jag kommer var aktiv. Jag kommer vara inne och göra staff arbete ofta och kommer kunna göra det när jag inte tränar eller är ute. Så jag kommer få ihop en hel del tid till staff arbete sen är det klart att jag vill rpa lite men fokuset kommer ligga i staff arbete

Hur länge har du spelat på Unive? I över 1 och ett halvt år

Har du tidigare erfarenheter som staff? Har varit helper sen tidigare så har koll på det mesta

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Donation, Event

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Egentligen ingen men skulle nog vara kriminell då jag inte får vara med gäng osv

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka