Nekad Maostro | Whitelist ansökning [Niklass0n_12FN]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Maostro

Icke Medlem
Meddelanden
34
Reaction score
1
Användarnamn: Maostro

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Maostro1/

Vad är ditt namn i verkligheten? Vincent

Vad är ditt discord namn? Maostro#9553

Vad är ditt födelsedatum? 18 Mars 2002

Berätta om din karaktär. Han heter Yasin! Han är 96a och är väldigt Känslokall. Han många intressen bland annat Boxning och mma, där han har tränat länge började när han var 13 och slutade på boxning för ett år sedan och sen för några dagar sedan så slutade han på mma.

Varför ska just du bli whitelistad? Varför jag vill bli whitelistad på denna server är för att det är den enda servern jag spelar på och jag skulle vilja bli whitelistad för att kunna söka jobb. Det är en verklighetsbaserad server och är mycket rolig att spela på. Nu har jag börjat tagit Multistaden seriöst och inte bara leker runt som jag gjorde förut, då jag fick min bann. Jag följer reglerna och byter aldrig karaktär.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Så att jag kan söka jobb. Jag har många kompisar här och det är en rolig server.

Hur många timmar har du på FiveM? 94 timmar

Hur hittade du Multistaden? via kompisar

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Ja, har blivit bannad på multistaden.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej, jag spelar bara på denna.

din whitlist ansökan har Nekats.
du måste utveckla på "Varför ska just du bli whitelistad? " och " Varför ska just du bli whitelistad? " och "Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? " om du vill bli Whitlistad,
Låser & Arkiverar

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka