Accepterad Maostro | Medlem ansökning [S1monx]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Maostro

Icke Medlem
Meddelanden
34
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Maostro1/

Vad är ditt namn i verkligheten? Vincent

Vad är ditt discord namn? Maostro#9553

Vad är ditt födelsedatum? 18 Mars 2004

Berätta om din karaktär. Lechlere är 24 år gammal. Han gillar att snacka med personer. Lechlere är väldigt självisk och han har mycket hybris. Med hybris så menar jag att han tror att han är bättre än alla andra. Man kan märka det genom att han bara vill flexa med de pengar som han har. Han har ett väldigt stort intresse om bilar särskilt dom snabba och dom som låter väldigt mycket. Han gillar att lägga till extra grejer till alla sina bilar, det kan vara att han gillar att sänka bilar lägga till nya färger till bilarna eller att han byter fälgar. Han favorit bil är en Audi rs6 och han planerar att köpa den snart. Skulle säga att han är en riktig social person, men han gillar inte att skapa nya vänner för att hålla cirkeln liten. Han är en känslokall och han säger vad han tycker och känner till andra folk och detta kan vara både positivt och negativt. Han har attityd mot de flesta speciellt de som han ogillar. Lechlere är ifrån Kongo. Han har haft en tuff uppväxt och valde den onda cirkeln. Han växte upp med sin mamma och sina brorsor. Som liten har Lechlere gått på boxning, men valde att hoppa av boxningen för ungefär ett år sedan då han tyckte de började bli tråkigt.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Varför jag vill bli whitelistad på denna server är för att det är den enda servern jag spelar på och jag skulle vilja bli whitelistad för att kunna söka jobb. Det är en verklighetsbaserad server och är mycket rolig att spela på. Nu har jag börjat tagit unive seriöst och inte bara leker runt som jag gjorde förut, då jag fick min bann. Jag följer reglerna och byter aldrig karaktär. Jag är snäll och tycker om att köra fivem med mina kompisar. Jag är en seriös spelare. Jag är en aktiv spelare. Jag kommer köra ännu mer på denna server om jag blir whitelistad. Om jag blir Whitelistad så kommer jag även kunna få mer möjligheter på servern. Aktiva staffs.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan försöka skapa bra scenarion och försöka bjuda in folk som jag ej känner. En seriös och bra rp-nivå.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst innebär exakt så som det låter. Om du t.ex blir tagen av polisen så spelar man för polisens "vinst!" och inte din egna, i princip betyder det att du inte ska spela för att vinna scenariot/ komma ifrån polisen. Du ska istället spela för att polisen ska vinna scenariot/ att du utvecklar scenariot för polisen men även dig själv. Detta finns inte många spelare roligt och därmed så uppkommer inte "spela för motpartens vinst" ofta. Detta är även något som jag anser händer för lite.

Hur hittade du Unive? via kompisar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka