Accepterad Maostro | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Maostro

Icke Medlem
Meddelanden
34
Reaction score
1
Användarnamn: Maostro

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Maostro1

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Maostro ingame: Yasin Byn

Vad är din discord tagg? Maostro#9553

Vem var det som bannade dig? abdi

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? combatlogging.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag comatloggade.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag blev jagad av polisen och jag var lite före dom så jag krashade och hoppade ut ur bilen och sprang upp till ett hus. Gömde mig där lite och loggade ut.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel. Jag hade massa saker på mig som jag inte ville att polisen skulle ta, så att jag fick panik så att jag comatloggade. Jag ångrar det väldigt mycket och kommer inte hända igen om jag blir unbannad. Jag har läst reglerna igen. Som sagt ber jag hemskt mycket om ursäkt.

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för att jag rånade utanför sjukhuset, bad en kille hoppa in i min bil och höll en pistol mot honom. Jag har lärt mig av detta att inte råna vid green zones.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att inte combatlogga och sprungit ifrån platsen eller att stanna och låta polisen ta mig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att inte combatlogga när de är något som händer t.ex. som detta fallet då jag logga ut för att jag var i fara.

Har du läst våra regler? Ja

Godkänd. Hoppas att du har lärt dig utav ditt misstag.
Låser & Arkiverar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka