Accepterad Maostro | Ban överklagan [Turtles]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Maostro

Icke Medlem
Meddelanden
34
Reaction score
1
Användarnamn: Maostro

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Maostro1

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Maostro ingame: Yasin Byn

Vad är din discord tagg? Maostro#9553

Vem var det som bannade dig? Ax3l

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? råna utanför sjukhuset!

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag råna utanför sjukhuset.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag såg då en person och riktade min pistolen mot honom och bad han hoppa in. Så åkte vi iväg. Detta hände vid sjukhuset och kommer aldrig mer hända.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel och jag ber om ursäkt, jag har läst reglerna igen och kommer inte hända igen. MVH YASin

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för slåss på greenzone. Jag har lärt mig att man inte ska slåss på greenzone.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag hade kunnat göra annorlunda är att inte råna vid green zones. Läsa reglerna igen. Nu har jag lärt mig att man inte får slåss eller rånas vid en greenzone.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att inte råna vid green zones.

Har du läst våra regler? Ja

Din banöverklagan har godkänts. Tänk på alla Green Zones så att du vet dem :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka