Nekad Maostro | Ban överklagan [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Maostro

Icke Medlem
Meddelanden
34
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Maostro1

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Maostro ingame: Yasin Byn

Vad är din discord tagg? Maostro#9553

Vem var det som bannade dig? pablo

Hur lång tid var din ban? blacklist

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? alla på servern fick inte en klacksko det var snarare du...

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag "fuskade".

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag satt i passagerar sätet och sköt mot en bil framför mig och tydligen dödade jag dom, men grejen vad att när jag dödade dom så fick jag inte ett sånt där kryss när någon dör, så förstår inte hur jag kan ha dödat dom.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att den var felaktig, eftersom jag fuskade inte och jag gick in i en chatt med massa admins efter jag blev bannad och sa att ni kan kolla igenom min dator, men de ville dom inte. Om ni inte tror mig så får ni gärna gå igenom min dator. Jag svär på allt jag fuskar/fuskade inte.

Hur många tidigare avstängningar har du? 6

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Att slåss i gz. Jag har lärt att inte slåss i gz och gz är t.ex. sjukhus, torget osv. Efter jag blev bannad för de så har jag inte slåss i gz igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? vara trevligare, tillföra mycket bättre rp, jag var ny och kunde inte mycket rp så min rp var katastrofal men nu kan jag mycket bättre rp. Jag kommer att vara snäll.

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag har lärt dig att skjuta mindre och så så folk inte tror att man har aimbot. Jag har lärt mig massor och kommer komma tillbaks med bra rp nivå. Har kollat yt och twitch och även kört på en annan server så länge. Har lärt mig en massa saker.

Har du läst våra regler? Ja

har sett hans rp de senaste och den har varit faktiskt riktigt bra, tråkigt att han blev bannad för fusk då han jag vet att han inte fuskat, han skärmdela för mig och jag såg inget misstänksamt ut alls.

det var philip som satte en klakesko på han så det är inte anti cheatet

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka