Accepterad Maostro | Ban överklagan[Chippis]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Maostro

Icke Medlem
Meddelanden
34
Reaction score
1
Användarnamn: Maostro

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Maostro1

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Maostro ingame: Yasin Byn

Vad är din discord tagg? Maostro#9553

Vem var det som bannade dig? Diego

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? fearRP, suntförnuft, förnedrade admin

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag råna vid en motorväg + jag sa är du du efterbliven till en admin.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och leo körde efter dom på motorvägen och vi rånade dom. Jag sa att adminen var efterbliven för att han teleporterade till mig 5 min efter det och jag stod kvar vid motorvägen men inte just där de hände och han sa att det var där jag stod som händelsen skedde, men det var längre bort och jag blev arg och det flög ut mig och jag ber om ursäkt till diego för att jag sa så.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. 100 % det var jag som gjorde fel. Jag visste tyvärr inte att man fick råna vid motorvägen och har läst reglerna extra noga igen. Det kommer inte hända igen och även ber jag om ursäkt till Diego, inget illa menat det flög ut mig för jag var arg, då jag visste att jag skulle få ban så var jag extra arg. Suntförnuft passar in på råna på motorväg. Det var fel av mig som rånade vid en motorväg.

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. senaste bannen, så var det för att jag combatloggade och det kommer aldrig mer hända. Jag ville inte tappa mina saker så jag fick panik och combatloggade och ber om ursäkt även där för att jag combatloggade.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att vara trevlig mot stuffs och läsa reglerna extra noga igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att ha respekt mot alla på servern och inte råna på motorvägar.

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka