Accepterad Maostro | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Maostro

Icke Medlem
Meddelanden
34
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Maostro1/

Ditt Hex-ID: 11000010c6c742c

Vad är din discord tagg? Maostro#9553

Vem var det som bannade dig? CrustLux

Hur lång tid var din ban? 30 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Sexuella Trakasserier

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom en kompis till mig gjorde en onödig /me där det stod "drar ner hans byxor och drar han i snorren"

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och två till satt i en bil och sen såg jag att det var några som hade tagit min bil och då stannade vi dem. Sedan gjorde min kompis den där /me.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag förstår upp till 100% varför staffen valde att banna, det är väldigt fel att sexuellt trakassera och kommer ej ske igen.

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. helt ärligt kommer jag knappt ihåg eftersom detta var 2 år sedan, jag tror det var råna i greenzone och vdm och lite sånt. Jag tog inte rp seriöst.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? När min kompis la den där /me så hade jag bland annat kunnat säga ifrån eller typ sagt att det räcker. Helt ärligt så har vet jag typ inte vad jag ska göra i den situationen, jag tror att jag garva när han gjorde /me. Det var fel av mig och kommer inte ske igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig och kommer aldrig att hända igen och ber så hemskt mycket om ursäkt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka