Accepterad Maostro | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Maostro

Icke Medlem
Meddelanden
34
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Maostro1/

Ditt Hex-ID: 11000010c6c742c

Vad är din discord tagg? Maostro#9553

Vem var det som bannade dig? Klackesko

Hur lång tid var din ban? Perm

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Alla på servern fick inte en klacksko det var snarare du...

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag blev anklagad för aimbot, men blev inte påträffad med några filer eller av anticheat.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag kommer inte ihåg exakt vad som händer precis innan, men som sagt jag blev ju bannad för aimbot och inte ett specifikt scenario.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag anser att detta är en felaktig ban, eftersom jag inte påträffades med några fusk och ändå blev jag bannad. Jag erbjöd mig staffs kolla igenom min dator, men det ville dom inte.

Hur många tidigare avstängningar har du? 6

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det var när jag inte kunde rp för ooc och powergaming och nu har jag tagit lärdom av dem här sakerna och ökat min rp-nivå. Jag hade ungefär 30 timmar när jag blev bannad och nu har jag 400 timmar. Så om jag kunde få en sista chans, så kommer jag sköta mig.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag var kanske otrevlig, men det var som sagt väldigt länge sedan och skulle vilja ha en ny chans. Om jag nu blir unbannad kommer jag vara mycket trevligare.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att vara trevligare mot människor inte bara staffs.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Svar JA

invänta ditt svar philip kommer kolla din överklagan när han har tid

från unive staff team

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka