Inaktuell ManZeru | Chef-jobb ansökan (Vianor) [Alchemy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Turk1h____

Icke Medlem
Meddelanden
88
Reaction score
3
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Vianor

Vad heter du IRL? Jag heter Munir

Vad heter du på discord? ManZeru#5956

Hur gammal är du? 13 år gammal, 27 oktober 2009

Hur länge har du spelat på Unive? Sedan 10 februari.

Hur rollspelar du på servern? Kriminell

Hur kommer du att utveckla jobbet? Mitt första mål är att anställa flera personer som är mogna och inte lallar runt och som har kunskap inom bilar och som är intresserade att jobba hos vianor. Vi hos Vianor behöver personer som är aktiva och bemöter andra folk som de själv vill bli bemött. Dem ska ha bra Rp nivå och vi som är chef eller biträdande kommer att fråga personer som kommer bli rekryterade när de kan jobba hos Vianor. Just nu är det inte så många personer som jobbar hos Vianor och folk klagar på det. De personerna som inte kommer till jobbet och använder det för lönet kommer jag fixa att dem får sparken från jobbet. Jag kommer att anställda personer genom att dem kommer till jobbet och vi kommer lägga en tid som jag kan ta och rekrytera in dem. Jag kommer göra att det kommer mer personer genom att jag kommer gå på gatan t.ex och fråga personer om dom inte vill fixa sin bil och skriva på twitter att det är öppet o.s.v.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag personligen älskar bilar och har ett stort intresse för det så jag tror att jag skulle definitivt kunna passa in i Vianor. Just nu jobbar jag i Vianor och har jobbat i autoexperten och tycker att det går ganska bra eftersom att jag har bra kunskap om fordon.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer vara inne så ofta som möjligt eftersom att jag har precis börjat högstadiet och prov och test o.s.v håller på att rulla in och då kommer jag kanske inte vara online hela tiden men ungefär 2h på vardagar och 6-8h under helger (gäller fredag också)

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja 100%

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej men jag spelade i ventix roleplay men nu är det nere.

Har du läst våra Regler? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka