Accepterad ManZeru | Ban Överklagan [Viktå]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Turk1h____

Icke Medlem
Meddelanden
88
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199217442529/

Ditt Hex-ID: steam:11000014aeefee1

Vad är din discord tagg? ManZeru#5956

Vem var det som bannade dig? Viktå

Hur lång tid var din ban? 1 dag

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag slog en bil.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Min vän däckade och jag behövde rädda honom, jag ville försöka ta en bil för att rädda han så snabbt som möjligt men sedan kom det en grabb och kalla mig leksaksugare och sånt för att jag vill rädda min kompis och körde på mig så sedan så fick ett ryck att slå på bilen eftersom att min mus som är wireless är nästan urladdat och laggade då så jag slog bilen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag skulle säga att det var en felaktig ban eftersom att det var inte mitt fel men det var min mus fel, och kanske mitt fel för att jag inte laddade den.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. sunt förnuft för att jag tjuvkopplade en bil framför en polis, rdm för att jag slog någon till dötts efter dem slog min vän och mild vdm för att jag råkade köra in i någons bil.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja att inte försöka att kanske rädda min kompis och gå hela vägen till sjukan eftersom att alla min bilar var paj.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte gå till olika bilar och försöka få hjälp och ha bilar som fungerar och en mus som e laddad.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår det.

Din banöverklagan har godkänts.Tråd låst och flyttad till bannöverklagande arkiv.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka