Nekad ManZeru | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Turk1h____

Icke Medlem
Meddelanden
88
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199428388214/home

Ditt Hex-ID: steam:11000015781c576

Vad är din discord tagg? turk3n

Vem var det som bannade dig? Karim comviq

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror Karim comviq valde att banna mig för att jag hamnade i en skottlossning som icke krim och började skjuta mot dem som sköt mig, jag loggade även efter jag dött för att jag tänkte att jag hade inget och förlora och detta var väldigt dumt av mig då jag själv vet efter över 1,5 års tid på unive att detta är nånting man verkligen inte får göra, jag vet inte vad som gick i mig eller varför jag gjorde så som jag gjorde men allt jag vill är att Karim tror på mig och att jag får komma tillbaka och visa att min krim rp samt vanliga rp är på topp. Det jag kommer göra då jag blir unbannad är att följa reglerna, jag kommer ta och ansöka om medlem och ta intervju med mera, känna på den rpn till och börja med och rpa då som något lagligt som som tillexempel mekonomen eller polis då jag är intresserad av dessa jobb, efter jag rpat som det ett tag och fått känt på den rpn kommer jag nog köpa krim och rpa mig fram där och försöka komma in i någon gäng rp och utveckla min rp därifrån och verkligen ha en sjukt rolig rp med många långa utdragna sociala scenarion som vapenhandlar mm

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Såhär gick det till, jag gick in på unive och spawnade vid torget, jag gick sedan till garaget och tog ut en volvo och åkte då ner mot groove street, jag hittade några vänner och skämtade lite med dem och hade väldigt rolig social rp, vi åker sedan ner till rondellen och jag tar min volvo och följer sedan efter dem mot hamnen, jag blir då beskjuten och min bil går sönder, jag börjar då springa runt huset och börjar då skjuta emot dem som skjuter mig, jag får ner ett par stycken och det kommer bara fler och fler så att jag dör, här så tänker jag bara jag har inget att förlora så jag c loggar som jag vet att man verkligen INTE ska göra eller får göra men som sagt jag tänkte att jag inte hade så mycket att förlora så det var det jag gjorde, sedan blir jag då bannad av karim comviq och min medlems roll ryker. Det som just händer här vet jag inte riktigt vad jag tänker om, det var jätte dumt det jag gjorde och JAG som spelat på servern i över 1 års tid ska veta att krim utan krim samt clogg är stora regler som inte har med rpn och göra, det jag gjorde är helt sjukt och detta kommer ALDRIG hända igen då jag själv vet att detta ska man inte göra

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Bannen som Karim ger mig är helt rätt och han gör verkligen inget fel, det är helt klart jag som gör fel och jag vet det själv att detta var helt sjukt det jag gjorde men hoppas verkligen Karim ger mig en ny chans så jag får verkligen bevisa min rp påriktigt. Jag kommer bevisa att jag verkligen kan rpa genom att göra roliga och utdragna scenarion som verkligen drar upp rp nivån till max, hög rp är nått jag strävar efter och nånting som jag verkligen vill framföra här på unive. Som sagt jag kommer verkligen vilja bevisa min rp här på unive och verkligen vissa staffsen och alla att jag kan rpa samt andra att Unive är en bra server för både det nya samt folk som rpat ett bra tag och verkligen visa att det finns väldigt bra och rolig rp på unive

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad en del gånger tidigare men då har det mest varit korta bans som inte är så värst dåliga, de har varit banns som att jag kört för fort igenom stan eller typ slagits på piren. Sedan blev jag perma bannad för "problem" av Limpis men kom då tillbaka dagen efter då Philip valde att unbanna mig för att jag förstog inte vad jag var bannad för. Jag har såklart lärt mig mycket efter dessa bans och att de jag gjort fel aldrig ska hända igen.
Efter denna bannen kommer jag såklart börja skärpa mig, detta var verkligen droppen för mig, jag kommer gör allt jag kan för att bevisa att jag kan rpa och att jag verkligen vill få upp rpn på Unive till max. Unive är en bra server och det tycker jag verkligen, efter denna bannen så vet jag verkligen att jag har gjort fel och jag vill verkligen inte göra något fel för att vara bannad och verkligen känna att man har gjort fel är inte roligt

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja det finns så sjukt många sätt man hade kunnat gjort annorlunda på här, det jag gjorde är ett stort fel och det kommer inte ske igen, jag hade tillexmepel bara kunnat rpa som en vanlig person när jag såg vapnena, blivit väldigt rädd ställt mig på knä med händerna uppåt och värnat för mitt liv, det jag gjorde istället var väldigt dumt och jag kommer verkligen bevisa staffsen att jag kan rpa genom att göra många roliga sociala utdragna scenarion inom alls slags rp och verkligen inte bara vara ute efter att skjuta då jag vet att detta är ett stort problem för många

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har lärt mig väldigt mycket och det som hände denna gång kommer aldrig hända igen, jag vet vad jag gjort fel och jag vet problemet med det och vill verkligen be om ursäkt för det och hoppas verkligen jag kan få en till chans. Som sagt skrev jag där uppe min plan efter jag fått unban och det jag skriver där uppe är till 100% sant och det är verkligen vad jag vill bevisa att jag kan, får jag nu en till chans kan jag lova att ni inte kommer bli besvikna

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka