Nekad ManZeru | Ban Överklagan [bizzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Turk1h____

Icke Medlem
Meddelanden
88
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199217442529/

Ditt Hex-ID: steam:11000014aeefee1

Vad är din discord tagg? ManZeru#5956

Vem var det som bannade dig? Bizzy

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag gjorde med hjälp till korruption genom yrke och jag står för det. Det var mitt fel och jag ska aldrig göra om det igen (hoppas jag får en till chans)

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min vän ville bli bättre på spelet men jag ville egentligen inte korrupera eftersom att jag visste att jag skulle få konsekvenser men inte sådana. Så jag hade en liten känsla att göra det så jag gjorde det, jag ångrar verkligen det jag gjorde och insåg hur tråkigt det var utan unive. Så jag tog emot bilar som min vän gav mig och sen gav jag dom till han och jag står för det det var absolut mitt fel.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel och jag vet att jag borde ha kvar mitt hårda straff men jag vill bara ha en till chans. Jag ber så hemskt mycket om ursäkt och vill verkligen börja spela igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har tidigare blivit bannad för: sunt förnuft för att jag tjuvkopplade en bil framför en polis, rdm för att jag slog någon till dötts efter dem slog min vän och mild vdm för att jag råkade köra in i någons bil. När jag märkte att jag blev bannad lärde jag mig en läxa att inte göra om det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att tänkte noga och inte göra som jag gjorde.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte korrupera eller göra något regelbrott och nu har jag verkligen sätt konsekvenserna och defenitivt lärt mig någonting.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår det.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka