Inaktuell ManZeru | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [520master]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Turk1h____

Icke Medlem
Meddelanden
88
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Munir

Vad heter du på discord? ManZeru#5956

Ange ditt födelsedatum 27 Oktober 2009

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Det som fick mig att ansöka var att jag först ville bli servervakt. Och jag lyckades bli innan och nu vill jag fortsätta bli en större del då tänker jag att jag ska bli MA för då kan jag visa hur bra jag skulle kunna va för ledningen och därmed kanske få upphöjning. Jag vill att Unive ska bli en så brs och rolig server som möjligt, men det är den redan. Jag vill få in nya bra och mogna medlemmar som jag ser har potentialen för att kunna rpa bra. Jag vill utveckla serven ännu mer för spelaren som de nyinkomna i Unive och så vill jag även vara med på utvecklingen till att servens rp ska förbättras. Jag vill helt enkelt bli en bra MA så jag kan göra skillnad i servern för ledningen och göra Unive till en bättre server.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag tycker ni ska välja mig som MA då jag är väldigt aktiv, jag kommer att jobba effektivt. Jag vill utveckla unive och ta in nya medlemmar som ja ser potentials i och att de skulle kunna göra en bra inpakt på serven. Jag kommer dagligen titta på folks forum samt ta intervjuer, jag brukar vara en väldigt effektiv arbetare som gör de jag ska göra. Jag är en person som man lätt kan nå och kan bli kontaktad vid frågor. Jag kommer vara väldigt aktiv ingame med att specca scenarion samt att hålla koll på forumet mycket.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Mitt prioritering nummer 1 är att visa respekt till andra. Vara trevlig och snäll och tålamodig. Jag ska bemöta personer som jag vill bli bemött.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag vill att nyinkomna personer i Unives dc server ska kunna känna sig trygg med att ställa frågor i chatten angående Medlemskaps ansökningar. Du ska hänvisa dig till Unives regler och försöka driva Unive framåt. En medlem ska du ha en väldigt bra rp i grunden, kunna reglerna och speciellt logiskt tänkande, sunt förnuft och powergaming. "Skulle jag göra detta i verkligheten", det tänket är viktigt att ha. Som medlem ska man kunna följa reglerna. Och tänka realism.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Jag vill att medlemmarna som kommer in på unive ska ha en förståelse om att rp i denna server rolplayen ska vara som IRL, kunna reglerna inom fivem rp som vdm, powergaming, sunt förnuft o.s.v. På resans gång som medlem på unive så utvecklas man hela tiden och lär sig nya saker och gör även misstag som man lär sig av. Man ska inte vara rädd att fråga en staff om något, det kan göra din rp mer utvecklad.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Jag har i ansvar att ta främst in nya vettiga medlemmar, men även se till att de går rätt till ingame gällande rpandet. Jag kommer vara aktiv mycket i forumet, ta intervjuer men samt ingame och specca och svara i /helps. Jag har i ansvar att lära nyinkomna (främst) hur man rpar, alltså grund tänkande gällande reglerna, och även suntförnuft , alltså logiskt tänkande och powergaming. Jag har i ansvar att vara en person som är lätt att kontakta. Jag har i ansvar att ha ett gott bemötande mot alla. Kommer se till att folk inte behöver sitta och vänta länge på att få ta intervju.

Hur ser din aktivitetet ut? Jag brukar vakna kl 06:30 på vardagar och börjar med att kolla på Unives dc. Jag borstar tänderna och förbereder mig inför skolan. Jag brukar gå in i dc under rasterna och kolla på andras forum ibland under lektionerna. Och sedan kommer jag hem gör läxor och har träningar och sedan rpa i Unive. På helger vaknar jag typ 9:00 och äter frukost samt borsta tänder och sedan rpa och kolla på dc. Jag gör det typ hela dagen och kanske går ut med mina vänner.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka