Nekad Manul | Whitelist ansökning [ALB The Pinne]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Manul

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198161432459/

Vad är ditt namn i verkligheten? Emanuel Elfving

Vad är ditt discord namn? Manul#0385

Vad är ditt födelsedatum? 19 Juni 2001

Berätta om din karaktär. Peter Sorbin är 31 år och uppvuxen i kalmar. Efter att hans familj kommit mellan en gänguppgörelse och gått bort lovade han sig själv att bli polis och göra världen till en säkrare plats så ingent annat barn skulle behöva uppleva något liknande. Nu har han flyttat till stor stan för att uppnå sitt mål. Peter älskar MMA och Bilar och gillar att träna och mekka. Han är en lugn och sansad person som folk tycker om men under ytan bubblar en starkt hat mot alla kriminella. Hans mål är att styra upp Polisen och få bort kriminaliteten från stan. Peter har ingen familj kvar men har många vänner i staden. Han bryr sig inte om pengar och status.

Varför ska just du bli whitelistad? Tycker om RP och vill ha en säker plats på servern. Är mogen och håller mig till reglerna. Kommer bli ett glatt tillskott till servern :) Vill bara köra riktig RP och bringa glädje.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli whitlistad för att kunna få bättre jobb, andra servrar har staff som inte bryr sig och mycket lallare. Eftersom jag kommer att göra mitt bästa för att skapa en rolig och seriös rollupplevelse, så jag kommer att göra mitt bästa för att hjälpa dig med rollspelet.tror denna server passar mig bättre och tycker staffet sköter sitt jobb riktigt bra.

Hur hittade du Unive? Via FiveM Launcher

Vad har du för mål med ditt rollspel? Ha roligt och köra riktigt RP, göra scenarion. Bryr mig inte om pengaar eller status.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Infinity men byter nu till denna

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka