Accepterad ManUfanLiam | Medlem ansökning (mohabu1)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ManUfanLiam

Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad är ditt discord namn? manufan_liam

Vad är ditt födelsedatum? 10 Mars 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Hasse Harklund, 57 år gammal.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Lagom olaglig, lugn och gubbig.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Hasse Harklund är en 57 årig bilmekaniker från Göteborg som levt halva sitt liv med olja under naglarna och skruvar i fickorna. Han har lätt att hjälpa andra men även lika lätt att hamna i klumpiga situationer. Efter många år i verkstaden tröttnade han på att andra tjänade mer vilket gjorde att Hasse hittade sin talang för att få igång bilar utan nyckeln. När Hasse tillslut blev trött på livet packade han sina väskor och reste till Unive för att starta om på nytt utan att någon bestämmer över han. Hasse vill nu tjäna lite pengar utanför lagen skaffa kompisar och dricka bärs. Planen är att börja smått med lite stölder och bus som ingen ser, men så småningom vill han var med på större saker så länge han får betalt och en öl.

Vad kan du bidra med till serverns RP? ag kan bidra med ett seriöst och roligt RP där Jag gärna skapar scener som andra kan haka på, och jag försöker alltid tänka på andra och inte bara min egen karaktär.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man ska tänka på att RP är en scen, och inte en slags tävling. Ibland handlar det att man låter motparten/den andra karaktären få sin stund, även om det innebär att man själv misslyckas eller åker fast. Det gör hela scenen bättre och roligare för alla.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej detta blir min första RP server

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Ett exempel är Meta gaming vilket innebär att man inte får använda information som kommer utanför spelet till spelet. Ett annat exempel är ingen rdm eller vdm vilken innebär att man inte dödar någon utan något RP.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag gillar att skapa RP som ofta börjar normalt och slutar med att någon säger (hur blev det såhär?). Jag spelar gärna karaktärer som är lite halvt kaos men alltid underhållande att möta. Kort sagt= jag dyker upp, skapar scener och ser till att ingen har tråkigt.

Hej!
Du har fått instruktioner från högre uppsatta att verifiera dig med BankID av olika skäl.
Vänligen verifiera dig med BankID genom att skriva i vår discord "/verifiera" så att vi kan fortsätta granska din ansökan.

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka