Accepterad manualchecked | Ban Överklagan [Borzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

manualchecked

Icke Medlem
Meddelanden
161
Reaction score
4
Ban-referens
bichoz — FiveM, Permanent
Anledning: Heter olämpliga saker på dc.
Bannad av: Borzy
Visa på portalen →

Berätta vad som hände De va ju inte jätte mycket som skedde men ja satt o chilla me mina irl vänner o då satt vi o lalla lite och bytte till olämpliga namn jag gjorde detsamma vilket inte var ok, jag tänkte inte på det så mycket tills jag fick indraget på unive dcn. Jag tänkte liksom inte på att de skulle kopplas till unive o ja ångrar mig nu i efterhand.

Tar du ansvar för det du blev bannad för? Ja, den var inte felaktig jag borde tänkt en extra gång då att förolämpa en folkgrupp inte är okej o ja har reflekterat kring min ban.

Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Jo att inte byta namn till något olämpligt för de kan skapa hat inom communityt vilket vi inte vill ha. Jag tänkte inte riktigt i stunden att jag skulle kunna få konsekvenser i unive då ja ba satt me mina irl vänner så ja tänkte inte riktigt på unive.

Varför ska vi ge dig en till chans? Jag kommer aldrig göra något liknande igen, det var riktigt dumt och jag ångrar det grovt nu i efterhand. Jag hoppas på att ni kan överväga att ge mig en andra chans.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

kommer att ge dig en chans, vill ALDRIG se något liknande igen.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka