Nekad Mantazz | Medlem ansökning [ZyxZ.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mantazz

Medlem
Meddelanden
74
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199182961830/

Vad är ditt namn i verkligheten? Mantas Urniezius

Vad är ditt discord namn? Mantaz#6969

Vad är ditt födelsedatum? 26 Maj 2007

Berätta om din karaktär. Robin Karlsson är en ungkarl på 25 år som sedan 16 år gammal jobbat på järnverket i sitt lilla samhälle. Efter att Kent haft torka på brudfronten då urvalet i det lilla samhället var litet bestämde han sig för att flytta in till storstaden och därmed säga upp sig på järnverket. Väl inne i storstan har Kent svårt att anpassa sig till det nya livet och gillar fortfarande att glida runt i mjukisar och flanell. Kent gillar att "ströga 7färs", nånting som han gjort mycket i sitt tidigare liv. Kent är känslomässigt stabil och har alla hästar i stallet, inga konstigheter där inte! Kent har dock en tendens att här och då blossa upp då han kan känna en irritation mot vissa individer, mestadels dom han umgås med mest. Kents uppblossanden är dock inget att vara rädd för då han inombords bara är sur på sig själv och tar ut ilskan på andra

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem efter som jag tycker att jag har bra RP nivå och för jag tycker att Unive är en seriös RP server med många seriösa spelare som har en riktig bra RP nivå.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är servern jag har haft roligast på. Kommer alltid spela på den som det ser ut just nu..

Hur hittade du Unive? Cosmo_bt sa att det var den bästa servern så jag provade och han hade rätt

Vad har du för mål med ditt rollspel? Ha ett seriöst RP och ha kul och fram för allt försöka få jobb som Ambulans.. och hålla på med bilar.. Kunna ge tips och det bästa jag vet är att hjälpa folk med saker som jag kan

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Hitta nya vänner och försöka bli anställd på saras bil och mc där jag kan mycket om yrket och ha en bra RP nivå.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej det är jag inte tyvärr
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top