Nekad Mantazz | Chef-jobb ansökan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mantazz

Medlem
Meddelanden
74
Reaction score
2
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Räddningtjänsten

Vad heter du IRL? Mantas

Vad heter du på discord? Mantazz#7812

Hur gammal är du? 2007-05-26

Hur många timmar har du på Fivem? 240timmar på mitt andra 500timmar+

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag tycker att jag har erfaren som chef. Samt att jag har varit räddningstjänst sen innan och skulle gärna vilja hjälpa unive med mina kunskaper som chef position inom räddningstjänsten. Jag skulle även vilja bli chef på jobbet eftersom att det inte finns någon och att jag själv tycker att jag skulle passa som det. Jag har även varit chef på massa yrken sen tidigare på andra servrar och jag har den tid till att vara så aktiv för att vara på chefs position. Jag känner även att min karaktär är perfekt som chef för att han är seriös när det gäller och att han är trevlig. Jag vill även bli chef pga att varenda chef som har blivit Räddningtjänst avgår så fort dom har blivit det. Detta kommer inte jag göra jag kommer alltid vara aktiv och jag kommer verkligen inte avgå som chef.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat där tidigare och jag älskar det arbete jag har gjort på andra blåljustjänster och har en hög position inom räddningstjänsten så jag kan mycket. Jag var även polis på föreningen så jag har lite poliserfarenhet som jag kan ta med mig om jag blir chef. Jag kan alla principer och vet vad jag ska göra som räddningstjänst. Jag vet vilka verktyg han använder och när han använder dem i olika situationer. Jag var också livräddare innan, men inte chefen. Allt gick ganska bra men jag gav upp till slut. Jag kommer dock inte ihåg varför. Jag är också utbildad sjuksköterska så jag kan mycket om hlr och sånt. Jag samarbetar bra med poliser och grönt ljus, nu har jag erfaren och vill bli chef jag kan mycket om dykning och vad brandslanger heter texempel Tpu slang använder man vid stora brand.

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter faktiskt Ragnar Olofsson . Han föddes huvudsakligen den 26 maj 2000. Han är verkligen en väldigt glad pojke, han är faktiskt i grunden en person som för det mesta vill hjälpa människor i nöd och när de behöver det, eller så trodde de. Ragnar växte i princip upp i en mycket fattig familj och de hade faktiskt stora svårigheter med ekonomin. År 2005 åkte hans föräldrar Lars och Rebecka och Ragnar för all del de mest specifikt skulle till Liseberg Ragnar var i huvudsak väldigt taggad men när de var på väg hände något speciellt för det mesta som han inte trodde skulle bokstavligenhända .., . De hamnade faktiskt i en allvarlig bilolycka på E6:an men hans pappa Lars dog tyvärr, eller så tänkte de egentligen för all del i stort sett. Det var bokstavligen då Ragnar mest fick intresset från säljare t.ex., eller så trodde de. Marja Lisa eller Sara det blev faktiskt en av hans drömmar. När de skulle definitivt allmänt fixa bilen så var det faktiskt mekonomen som kom, det blev faktiskt en ganska stor dröm för allmänt faktiskt lille Ragnar vilket är ganska betydelsefullt. När han växte upp vann han för det mesta på lotto för hela 900 000 kr och han hade specifikt ett helt liv framför sig av lycka.. på ett särskilt stort sätt. kanske ett slags lite bus haha, som för allt i världen är ganska betydande på ett definitivt stort sätt.

Hur ofta kommer du vara inne? Skoldagar 16.00-23.00 Helger 11.00-01.00

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? JA

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej

Har du läst våra Regler? Ja till 110%

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka