Nekad Mantazz | Ban överklagan [Retarden]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mantazz

Medlem
Meddelanden
74
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199182961830/

Ditt Hex-ID: 110000148e0dca6

Vad är din discord tagg? Mantaz#5357

Vem var det som bannade dig? Det var AO som banna mig

Hur lång tid var din ban? Permaban för terrordåd på mekonomen

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit permanent avstängd för: "Terrordåd" ~AO Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag följde med en (vän ingame) och tog på terrorist kläder du vet vita kläder och en rödvit mask och stack till mekonomen och skulle göra ett terrordåd och vi visste inte om man fick göra terrordåd på unive och sen blev vi bannade för vi sprang runder vid mekonomen och spelade bomb ljud och tickande ljud.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min polare ingame skulle göra ett terrordåd på mekonomen så vi tog på oss vita kläder och en vitröd mask och stack till mekonomen och började skrika det kommer vara en terrorattack här i mekonomen så alla blev rädda och sprang ut sen så börja vi spela ljud från min mobil irl så dem skulle tro att det var ett terrorattack på mekonomen sen kom polis och bombteknikern och sa att det var ingen bomb sen så grep polisen mig och kolla igenom mig och dem hitta ingeting sen några minuter efter blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig ban för man fick tydligen inte göra terrordåd på servern men det visste inte jag om så jag gjorde det ändå. Och jag har lärt mig att inte göra sånna dumma saker HÄR HAR NI BEVIS https://streamable.com/vbi7su

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Dem 3 var felaktiga så jag orkar inte berätta

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja om jag kunde spola tillbaka tiden så skulle jag sagt till min vän att inte göra något terrordåd på mekonomen så skulle inte det bli några konsekvenser då men nu blev det att jag och min polare permbannad

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte göra terrordåd på mekonomen och inte göra dumma saker tillexempel som detta jag gjorde. Jag kommer inte göra om det hära och det lovar jag.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det förstår jag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka