Accepterad Mantazz | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mantazz

Medlem
Meddelanden
74
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199017663817/

Ditt Hex-ID: steam:11000013f069d49

Vad är din discord tagg? mantaz9

Vem var det som bannade dig? Fille

Bild på banmeddelande: Screenshot 2025-05-24 123906.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Fille valde att banna mig pågrund av att jag stashade krim vapen i min bil, vilket ja de är suspekt att göra, men jag försökte inte vara korrupt eller få någon användning av vapen, Jag valde att göra så för jag visste inte vart jag skulle lägga vapenerna så jag la de i min bil och så trodde fille jag stasha vapen i min bil för min egna användning.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade nyss beslag tagit vapen från en kriminell och gripit honom och lämnat honom på rockford station, och han ville inte ta förhör, så jag väntade med förhöret och stack för o lämna vapnet i min bil sålänge. Varför jag la vapnet i min bil jo för vi inte har något alls beslag, tycker ni staffs kan lösa ett beslag till polisen så skulle inte detta ha hänt. Liksom de som är högre rang en POLISADMIN och man beslag tar någons saker så åker de inte in i beslaget, de går in i mitt inventory.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Detta var inte en felaktig ban. Jag gjorde fel genom att stasha vapnet i min bil, men jag hade ingen tanke på att använda vapnet.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja har varit bannad många gånger men de flesta är sv bans, sen har jag haft blacklist som jag är verkligen inte stolt över. Jag har växt upp från p12 fasoner, Jag hart tagit lärdom av mina misstag.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde antagligen ha kvar dem i inventory eller dumpat de, helt ärligt jag vet inte vad jag skulle gjort annorlunda.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja de har jag verkligen gjort, ska tänka efter ta hjälp av nån som vet man kan lägga saker istället för o stasha de.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja de självklart

Minsta mer från dig och vi sätter dig på permanent blacklist

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka