Nekad mansor | Ban överklagan I T4arget

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Wh1tehawk

Icke Medlem
Meddelanden
160
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/whymansoor/

Ditt Hex-ID: fattar inte kontakta mig på discord

Vad är din discord tagg? kalla mig daddy#5814

Vem var det som bannade dig? T4arget

Hur lång tid var din ban? Permanent

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Read the error details and take action. - If the issue persists, contact Philip320. Connection rejected by Philip320's server: ❌ Du är permanent avstängd från Unive ◤ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ◥ BanID: shewjp Anledning: Dödar & lootar polis på polisstation. (Tar vapen samt skott) (Utan krim) Placerad av: T4arget ◣ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ◢ ⚠️En permanent avstängning går inte ut. Var god och respektera detta. ❗Felaktig ban? Du kan överklaga den på unive.se/bannad This is not a message from Cfx.re/FiveM.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag döda och loota en polis.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag va offline.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Asså inte direkt fel fast jag visste inte att jag skulle bli PERMA bannad jag ber hemskt mycket om ursäkt jag trodde inget av de skulle hända för att jag har inte spelat spelet så länge och jag blev arg för de tog in mig och de skulle straffa mig fast på något sätt jag blev kickad sen när jag loada in i spelet jag spawna i senaste position och då jag såg en afk polis och jag kunde inte ta ut mig och från tidigare ångest att de tog in mig i förhör gick jag o döda han för jag trodde han haded nyckeln osen ser jag att han hae massor med vapen osv jag tänke varför inte ta fast efter förstod jag vilket misstag jag hade begått snälla ge mig en till chans.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Att inte tjuvkoppla bilar och slåss för makt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja att bara spawna någon annan stans

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag att ALDRIG döda poliser i detta spel o speciellt loota dem.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? okej

Hade du gjort detta irl? Om du hade blivit arg irl om polisen hade suttit in dig, hade du då dödat polisen och tagit hens saker?

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka