Accepterad mansor | Ban överklagan [Flygplan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Wh1tehawk

Icke Medlem
Meddelanden
160
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/whymansoor/

Ditt Hex-ID: 110000148ab3e52

Vad är din discord tagg? Mψstic#5814

Vem var det som bannade dig? Flygplan

Hur lång tid var din ban? 2 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit temporärt avstängd från Unive för: Sunt förnuft, Tjuvkopplar bilar utanför polisstationen ~Flygplan Den här avstängningen går ut om: 2 dagar

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag tjuvkopplade en bilUtanför en polisstation för den sluta bara fungera utanför polisstationen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och min vän hade en tjuvkopplad bil med en död person, vi körde och skulle gå till sjukan då bilen bara gav upp utanför polisstationen vi tjuvkoppla för attf forstätta vårt äventur och då blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. liksom jag vet att jag gjorde fel men det var en människas liv och jag tjuvkoppla inte för att det va roligt eller nått jag försökte bara rpa bra samt vara en bra person.

Hur många tidigare avstängningar har du? 6

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Att inte slåss rdma poliser vdm loota.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja jag kunde ha gjort annorlunda jag kunde ha ringt sjukvården men det tänkte jag inte på vid det tillfället men jag ville också vara en hjälte och känna mig lycklig och stolt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att jag ska bara ringa sjukvården istället att tjuvkoppla utanför en polisstation men aja jag ber fett mycket om ursäkt och jag är redo att ha ett bättre tänkande.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka