Nekad mansor | Ansökan till Servervakt [Borzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Wh1tehawk

Icke Medlem
Meddelanden
160
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Yousef

Vad heter du på discord? Mψstic#5814

Ange ditt födelsedatum 10 December 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. Daglig speltid:
Måndag: 17-18:00 till 20.00
Tisdag: 17-18:00 till 20.00
onsdag 17-18:00 till 20.00
Lördag: 08:00 till 03:00
Söndag: 11:00 till 20:30

Hur länge har du varit medlem på Unive? Ungefär 5 månader.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 25 gånger och det är pågrund av att när jag började spela unive var jag en seriöst riktig lallare jag kunde blivit bannad 2 dagar och direkt efter gå lalla när jag blev unbannad men nu har jag tagit spelet seriöst till och med köpt krim och jag är absolut ingen lallare längre och det var efter att jag blev blacklistad för att dödat en polis.

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt måste ha koll på spelarnas rp och alltid banna/kicka någon om de bryter mot unives regler och vi underlättar jobbet för staffs samt måste vi agera snabbt om någon bryter mot reglerna till exempel rdm

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt på unive för att jag har varit medlem et tag nu och en grej jag verkligen stör mig på nu är när folk bara lallar och inte e rpar på ett bra sätt, mitt mål är att hjälpa staffs och philip att få en bättre server och banna folk som förstör så de kan lära sig precis som jag gjorde samt vill jag ge folk chanser men inte alltid och jag kommer ta vara på servervakt rollen om jag bir det

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Det är när man bannar någon utan anledning om man t.ex) är i ett senario och vill inte dö så kickar/bannar man personen för det är den snabbaste lösningen eller så ressar jag mig själv när jag är död.

Nekad, du har varit blacklistad samt att du har 25 bans det är på tok för mycket för att kunna bli sv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka