Nekad manslevstad | Medlem ansökning[Karimoooooo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

manslevstad

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Måns

Vad är ditt discord namn? Ezey-e54#8621

Vad är ditt födelsedatum? 27 Oktober 2008

Berätta om din karaktär. Max Anderson, född den 11 september 2001, adopterades till en snäll och hjälpsam familj. Trots sin adoption har Max hittat kärlek och acceptans i sin nya familj. Den stödjande miljön från hans familj har hjälpt Max att växa till en självsäker och kapabel ung man. Han värdesätter sin familj och är tacksam för deras kärlek och stöd. Max erfarenheter illustrerar hur adoption kan ge glädje och föra familjer samman. Hans berättelse är en inspiration för dem som funderar på att adoptera eller redan har adopterat ett barn.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till att serven får en bättre RP miljö. Hjälpa med beslut. Nå den bästa rp:n som går. Jag kan även skydda staden från brottslingar ifall jag får medlemskapet. Och att det blir bätre miljöl

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att jag ska rp:a som att det är ett verkligt liv och även ifall jag inte vinner scenariot. t,ex ifall jag bli jagad av en polis så kan jag bli trött så att hen fångar mig och så ska jag ska ge alla personer samma möjligheter.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive genom att min storebror kör och mina kusiner så det fick mig att testa och sändäs har jag spelat

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka