Nekad mansg | Medlem ansökning [OlleBollee]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mansg

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? måns

Vad är ditt discord namn? mansg

Vad är ditt födelsedatum? 7 Augusti 2009

Berätta om din karaktär. billy ohlsson är en 21 årig kille från sundsvall. han föddes i en familj som var rätt fattiga och som det var väldigt mycket våld och knark inblandat. så han fick en väldig stökig uppväxt. i tidig ålder började han att ta knark och började dricka. så det gjorde att han inte kom till skolan ofta heller för han drack hela tiden. men hans pappa fick en dag en ide att han skulle börja sälja knark och tjäna massa pengar. det tyckte billy var en dålig ide men han ville ändå bli rik. så en dag började billys pappa att sälja det och han sålde till några i början och det gick bra och han började tjäna mycket pengar. men en dag skulle billys pappa sälja till ett gäng. och billys pappa råkade ge dem mindre knark än va de betalade för. så det gjorde att gäng medlemmarna blev jätte sura och planerade att det skulle kidnappa billys pappa och döda honom. en dag fick billys pappa reda på att det hade planerat att de skulle döda honom så billys pappa och hans familj bestämde sig för att fly från sundsvall och flytta till en stad som heter Unive. Unive var en lite mindre stad där gänget inte kunde hitta billy och hans familj. men på vägen dit lyckades gänget hitta och kidnappa billys pappa. det dödade han på plats framför ögonen på billy och hans mamma. det gjorde dem sura och jätte ledsna. men de fick fortsätta att åka mot staden unive för de hade köpt en liten lägenhet där för att gänget inte skulle hitta dem. för gänget fick aldrig tag på billys och hans mamma. när de äntligen hade kommit fram till staden unive så blev billy gripen av polisen för att de misstänkte att billy var med och sålde knark med sin pappa. men det hade inte han gjort. han blev satt i fängelse i 2 år. när han kom ut så letade han rätt på sin mamma och skulle bo med henne. dem var jätte fattiga och billys mamma var sjuk. så billy behövde fixa pengar för att han skulle kunna köpa medicin. det är däför billy nu vill ansöka om att få bli medborgare/medlem så han kan skaffa jobb enklare.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en hög och rolig rp nivå, Utveckla rpn så gott jag kan. Mycket social rp osv osv.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska spela så att ett scenario blir rättvist för båda sidorna. t.ex. att man inte drar från polis utan anledning eller att man svänger in mot sidan när man hör sirener bakom sig allstå att man ska vara sammarbetsvillig. Man ska inte spela för att vinna.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Copbait: Man kör olagligt framför en polis för att få deras uppmärksamhet. RDM: Man dödar någon utan anledning. VDM: Man kör in i någon utan anledning eller att rpa på det. PWG: Man har omänskliga krafter eller man spelar för makt, pengar och vapen. New life rule: Om man dör i scenario måste man vänta 12h

Har du någon erfarenhet inom rollspel? a jag har rpat på ortenwave unive total typ 1 år tillsammans tog en pause men känner att jag vill komma tbx för det var kul på den tiden ja spelade på unive saknar det

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag spelar mycket om dagarna så att det kommer bli spelare inne på servern

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka