Accepterad mans2008 | Medlem ansökning [ralleballe_1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mans2008

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Måns Karlsson

Vad är ditt discord namn? mansiiii#8786

Vad är ditt födelsedatum? 17 Juni 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Lorenzo Garcia

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Trevlig, inte rädd för att synas, rolig/ speciell humor

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Lorenzo kommer som gammal president över en mc klubb som var väldigt framgångs rik och stak klubb i en annan stad. Lorenzos planner för framtiden är att gå med i en ny mc klubb eller starta en egen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Mycket rolig rp, kan rp många olika roller allt från grov kriminell, pundare, till polis. Älskar att ha många kontakter och inkludera så många som möjligt i mitt rp

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Till exemple ifall jag har ett gäng krig och jag har vunnit en strid som egentligen inte ska bli, men ifall vi utgår från att de händer så om jag har vunnit en strid 3 gånger i rad så bör jag låta motparten vinna denna gången för allas trivsel i rp. Ett annat exemple är att ifall polisen jagar en så bör man inte köra full fart även fast man kan eller till och med åka fast med vilje för att alla ska ha roligt i ett scenario

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Aldrig brutit mott en regel han bara fått ban 1 gång i 3 dagar utav att jag rånnade 1 person på en för almänn plats. Jag har lärt mig att vara försiktigare med platser att göra kriminella handlingar

Är du aktiv deltagare på en annan svensk RP server utanför Unive? Nej

Har du läst och förstått serverns regler? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Sunt förnuft, Meta gaming

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Är väldigt kreaktiv med mitt rp och en väldigt mogen och seriös persson är inte här förr att köra någon shoot and loot

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka