Accepterad mans1952 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

gukke35

Icke Medlem
Meddelanden
110
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199443828999

Ditt Hex-ID: 1100001586d6107

Vad är din discord tagg? mans1952#6429

Vem var det som bannade dig? philip320

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: 11292-8075fc32188e0022743edbb41f8d1605.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffsen valde att Banna mig då För att jag doxxade jag skrev en spelares förnamn.Doxxing som är ett väldigt grovt regelbrott! jag ångrar det jätte mycket. Och jag har mognat sen dess och har lärt mig sen min ban och jag har mognat jätte mycket efter jag blev bannad och kommer visa stor förändring, Jag har tänkt över mitt grova regelbrott. Och har nu lärt mig att aldrig det ska upprepas.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Att jag satt och skrev i #bilder kanalen och då vart jag arg för att jag kände mig mobbat och dom la massa dåliga kommenatarer JAG SKYLLER INTE PÅ ATT DET ÄR DERAS FEL. Så då skrev jag ens förnamn. jag har mognat sen dess och lärt mig av mina misstag, jag kommer läsa reglerna en extra gång och följa dom den här gången.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det va en 100% Rättvis ban och jag förstår vad jag har gjort fel. Jag förstår också varför ni inte vill ha kvar mig på servern. Men jag vill komma tillbaka till Unive och börja bli en del av communityt igen. Jag har mognat sen min avstägning. Detta kommer aldrig att upprepas igen. Jag förstår nu vilket grovt regelbrott jag har gjort. Jag är så ledsen och besviken på mig själv.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ooc ingame och att mitt discord vart hackat och hackare skickade token länkar I unives discord

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag kunna gjort annorlunda vad att tänka en extra gång innan jag doxxade. Och bara låta bli och sluta skriva. För jag minns att jag va ganska arg den gången. Jag skulle bara gått ur chatten och inte svara på meddelandena eller engagera mig i de.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, Jag har lärt mig en stor läxa av mitt stora idiotiska regelbrott. Detta ska aldrig ske. Jag vill jätte gärna ha en sista chans på Unive Roleplay.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka