Nekad Manooo | Medlem ansökning [Gonzo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Manooo

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Mano

Vad är ditt discord namn? Elsicariort

Vad är ditt födelsedatum? 3 November 2003

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: El sicario 1997-11-03

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? aktiv och tålmodig och generös kan hända lite hetsig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: El Sicario växte upp i tuffa kvarter där våld och kriminalitet var en del av vardagen. Det började med småjobb åt fel personer redan i tonåren med tiden blev han äldre och blev gängledare gjorde redan allt som rån,mord,utpressning och med mera för bidra sin familje situation. Med tiden drogs han in allt djupare inte för att han ville bli kriminell utan för att miljön runt honom aldrig gav honom ett annat val. Efter några misslyckade försök att lämna det livet bakom sig hamnade han i en situation som tvingade honom att fly sin gamla stad. Nu kommer han till Unive i hopp om att kunna bygga upp något nytt men han vet innerst inne att hans förflutna kommer ikapp honom förr eller senare. Nu kommer han till UNIVE i hopp för skapa ett nytt liv och starta om på nytt och skapa kontakter och massa med nya vänner.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med realistiskt och engagerande rollspel där varje handling har konsekvenser.
El Sicario kan skapa spänning och konflikter på ett trovärdigt sätt men samtidigt samarbeta med andra spelare för att utveckla intressanta berättelser.
Dessutom kan jag ge dynamik till kriminal- och gatulivet på servern vilket skapar fler möjligheter för andra att interagera och bygga historier.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst betyder att man inte alltid försöker vinna varje situation utan att man agerar realistiskt utifrån sin karaktär och scenariot. Om motparten har en rimlig chans att lyckas ska man låta dem göra det och bidra till en intressant och trovärdig berättelse.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej har inte

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Ingen combat logging och VDM och RDM och FEARRP

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag har tidigare varit aktiv på denna server när den hette Multistaden där jag spelade olika roller främst somen kriminell men äv andra typer av karaktärer. Jag har spelat ofta och är van vid situationer vilket gör att jag snabbt kan bidra till intressant och realistiskt rollspel på Unive. Jag hade gäng förut som kallades för FLG FILTER LÖSA GRABBARNA

Nekad.
Anledning: Du måste vänta 24H efter nekad ansökan, Vänligen respektera detta!

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka