Nekad Manoo | Medlem ansökning [classic]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Manoo

Icke Medlem
Meddelanden
69
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199383404613/

Vad är ditt namn i verkligheten? Emanouil

Vad är ditt discord namn? M A N O#2858

Vad är ditt födelsedatum? 15 Augusti 1997

Berätta om din karaktär. Han heter Antonio svensson och är 25 år. Hans föräldrar dog i en bilolycka när han var ung, så Antonio minns inte så mycket av sina föräldrar. Antonio bodde i Göteborg när han föddes, men han växte upp i en liten by i skåne . Hans nya familj är väldigt trevliga och trevliga mot honom. Han gillar sitt rum, han har sina kläder och mycket annat som han viljat ha men varje natt tänker han på sina föräldrar. Hur han saknar dem. Han gråter varje natt men han kan fortfarande sova. Det gick väldigt bra i skolan för han, han fick bra betyg och som 16-åring köpte han sin första epa traktor. Och när han var 18 ansökte han om att få börja jobba på Postnord. Han fick jobbet och arbetade sedan där i 4 år. Därefter pluggade han i 3 år för att bli polis. Han gillar verkligen polisyrket och att hjälpa till med olika människor. Så han sökte till polis, där han fick jobbet och även trivdes med sitt jobb. Han drömmer om att få visa sina föräldrar när han jobbar som polis och hjälper till i samhället.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag hittade den i serverlistan och den såg så bra och seriös ut att den fångade mitt intresse. Så jag bestämde mig för att fråga en kompis om jag fick testa köra på Unive hemma hos han. Jag testade och märkte direkt att jag gillade det jätte mycket. Jag tänkte direkt att jag skulle testa ansöka och min kompis rekomenderade Unive och sa att det var den bästa sövren med den bästa rpen men även de bästa gängen och poliserna.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag vill kunna ha scenarier som kan utvecklas, definiera flera personer som kan vara involverade i det. Jag vill också ha en chans att höja rp på servern, till exempel genom att hjälpa mig att bli polis. Jag vill kunna bidra till en mer social plattform. Jag vill kunna skapa roliga, kreativa karaktärer som har egenskaper som få andra människor har. Jag vill kunna ha roligt medan rp och jag vill kunna visa alla hur världen av rp verkligen är!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte nödvändigtvis vinner i ett visst scenario, utan att man kan spela med att andra sidan vinner i det scenariot när t.ex. polisen är med

Hur hittade du Unive? Jag körde på den för länge sedan med kompisar och nu ville jag köra på den igen.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka