Inaktuell Manoo | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Manoo

Icke Medlem
Meddelanden
69
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Mano

Ditt discordnamn: Greken2.0#1565

Ange ditt födelsedatum 15 Maj 2009

Varför ska just du bli staff? För att ända sen jag starta på unive RP så har jag alltid tyckt staff,varit intressant och nu har jag testat på SV ett tag och känt att jag vill utveckla mig så jag kan bli helper och vidare jag kan hjälpa servern med så mycket jag kan jag kommer vara en seriös staff far min ålder jag vet att jag är inte så gammal men jag är rätt så seriös staff, av mig jag kan RP rätt så bra men jag vill bli helper samt don ans för att jag har varit de på andra servers och nu vill jag gå med min kunskap in på unive och bidra med bra och rätt viss staff arbete, jag vill även bli staff för att hjälpa servern på mitt sett jag har ju varit de på de andra servers så varför inte tästa på, på unive RP.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Jag är en rätt så aktiv person av mig jag brukar vara aktiv ganska mycket om jag ska vara ärlig och nu när de är lov för många så kommer jag vara aktiv så här,

Måndag: Jag brukar vara aktiv ganska mycket på måndagar ett snitt på 4-9 timmar men lite rp och mycket staff arbete.

Tisdag: samma sak som måndag jag kommer vara aktiv nästan hela dagen och mycket på kvällen på dag lite staff arebete sen lite rp och sen på natten mycket staff arbete. 8 timmar

Onsdag: Jag går ut ganska mycket på onsdagar jag kanske kommer hem 10 och om mina gäng medlemar eller vänner och vaknar så brukar jag rpa lite men annars och jag är själv gör jag staff arbete. 5 timmar.

Torsdag: Samma sak som på onsdag så brukar jag gå ut men jag kommer alltid hem för att rpa under kvällen samt staff arebete, 4 timmar.

Fredag: då brukar jag bada nu på sommaren typ från 10;00 till 17:00 sen kommer jag hem och gör mina saker typ Rpar och då sitter jag och rpa lite sen för jag som så att staff arbetet kommer fram på kvällen ,4 timmar.

Helg: jag spelar fotboll hela dagen sen kommer jag hemma kanske 21:00 och då går staff arebete före rp för på kvällen på en helg kan de vara mycket,

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på unive kanske 2 månader men jag var bårta ett långt tag men innan var de 1 och ett halv år men jag ska säga att jag har förbättrat mig en hel del på mitt rp samt hur jag bete mig.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja de har jag som don ans och som helper på alla mina gammla servers (3) har jag varit helper och don ans jag skulle säga att de gick bra på alla serverna från min perspekttiv och jag har jobbat med de som sakt mycket kanske 2 år men jag ska bara få in alla komandos men de kommer bli lätt för jag känner typ alla staffs samt kanske 3 mods så jag kommer sitta med de och göra staff arbete.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej jag är berädd på att göra allt som kommer men jag föredrar helst don ans då jag kan mest inom de.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka