Accepterad Manollo | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Manollo

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Simon

Vad är ditt discord namn? Sim#8875

Vad är ditt födelsedatum? 7 November 1988

Berätta om din karaktär. Manollo är mitt namn och vill styra unives entrepenad jag kommer ifrån en för ort med en farsa som ville att jag skulle bli fotbolls proff´s men det vara aldrig kommet det var inte manollos intresse alls 11 idioter som springer efter en boll va inte intressant alls. Manollo växte upp i en hård miljö där man vissar kärlek var en svaghet drömmen om att bli proffs vara aldrig menat för mig och min karaktär kommer vissa en helt annan historia ifrån den familjen ville. mitt mål är att var så aktiv som möjligt och försöka ändra stadens utseende jag börjar från grunnden för att sedan ta över staden på alla fronter.. min karaktär gillar vapen och bilar men de bästa som finns för han är fester han är inte snål men han är rättvis han kommer oxå vara väldigt givande till stadens nyinflyttade då han är entrepenör så vill han anställa så mkt folk som möjligt men när det kommer till nöjen så gillar han framför allt han gillar guzzar! guzzarna gör så han säljer sina bröder då och då om en tjej mitt mål är att drop some pantys. annars en posetiv karaktär som kommer att göra succse i staden då jag är en väldigt positiv person som gör allt för mina bröder jag dör för mina bröder jag sitter inne för minna bröder vi söker vind för att göra det is kallt över allt! IS "diamant".

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till väldigt mkt eftersom jag själv är en entreprenör jag vill bygga en egen byggnad med egen designa jag vill kunna anställa folk på mitt företag och meningen är att de ska öppnas kedjor runt om med samma fasad och design. jag personligen har väldigt mkt kontakter. och samarbeten är ngt jag älskar verkligen jag ska försöka ge de så mkt tid som möjligt och hoppas det går att Moda på det sättet jag önskar för då vill ja verkligen spändera tid. i övrigt så har jag fått in 4 nya i staden och dom har blivit medborgare.....

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär väll att alla ska få va med och ha kul det handlar inte alltid om att vara en gangster och inte va rädd för ngt utan verkligen rollspela så mkt som möjligt om man e hotad lr skadar sig lr vinner lr flora alltid ge sitt bästa och va med först o främst för det är kul inte bara för att alltid vinna.

Hur hittade du Unive? Jag hittade er på Tiktok såg ett klipp och nu har jag anslutit med 4 vänner som blev medborgare i staden.

Godkänd efter muntlig intervju, välkommen till Unive
:unive:

Tillbaka